شرایط وحشتناک وریا غفوری در فولاد!

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه کرد: ممکن است مسئولان باشگاه یا فدراسیون حرف های خود را در فضای رسانه ای کنار بگذارند اما با برگزاری این گونه سمینارها حرف ها رو در رو می شود. آنها می گویند انتظارات از تیم ها و مسئولان کمیته برگزاری، اخلاق و رئیس کمیته انضباطی نیز می توانند انتظارات آنها را بالا ببرند. هر دو طرف می خواستند این جلسات بیشتر باشد، با توجه به اینکه تیم های شهرستانی محدودیت داشتند، برنامه در یک جلسه بود اما خوب بود.

وی در خصوص لیگ برتر امسال خاطرنشان کرد: فولاد برخلاف پیش بینی ها با درایت نکونام، کادر فنی و حمایت مدیران کارخانه فولاد موفق شد به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان صعود کند. هدف اصلی ما حفظ آبروی فوتبال ایران بود. ما امسال لیگ قهرمانان را به خاطر جام جهانی نداریم و واقعا تعامل خوبی بود.

خمارلو افزود: نکونام کتش را در آورد و در میانه میدان بود. ما توانستیم تعامل را که او با مدیریت باشگاه و لیستی که وی 100 ٪ ارائه کرده بود ، برقرار کنیم ، حتی اگر نتوانستیم آن شخص را بیاوریم ، شخص دوم و جایگزین منصوب شد. فکر می کنم نکونام هم از پیشرفت این بازیکن راضی بود.

وی در پاسخ به این سوال که رضاوند جذب فولدا می شود اما استقلالی ها گفته اند که این انتقال را انجام نمی دهد، تصریح کرد: مذاکرات ما با استقلال در فضای حرفه ای بود. ما به استقلال درخواست دادیم و آنها شرایط اولیه را تعیین کردند. به هر حال این مذاکرات است و به صورت حرفه ای بین آقای گرشاسبی و آجورلو انجام می شود. هنوز به پاسخ قطعی نرسیده ایم، اما امیدواریم رضاوند را درگیر این موضوع کنیم.

وی در خصوص جذب این بازیکن اسپانیایی و به خدمت گرفتن او در لالیگا گفت: این بازیکن از قبل جزو گزینه های نکونام بود اما به دلیل شرایط خانوادگی نتوانست بیاید و مدت زیادی بماند به همین دلیل قرارداد ما یک ماهه بود. لیگ قهرمانان.

حمارلو در مورد اظهار نظر طارمی مبنی بر اینکه کلمه حایریت را گفته است، گفت: مهدی طارمی از قبل مایه افتخار فوتبال ماست، این اتفاق در 4-5 سال گذشته افتاده است. فکر می‌کنم بخشی از صحبت‌های طارمی، تلویزیون پرسپولیس در آن زمان تازه راه‌اندازی شده بود، ما در لایو اینستاگرام بودیم و یکی از مسئولان باشگاه طارمی را جلوی دوربین برد. من خودم تعجب کردم. حالا باید برای مهدی طارمی آرزوی موفقیت کنیم. من به عنوان فردی که در کنار مهدی بوده ام، از دیدن موفقیت او بسیار خوشحالم. امیدوارم هر روز که میگذره موفقیتش بیشتر بشه. رفتنش خوب بود

وی در مورد وریا غفوری ادامه داد: «نه، سیستم تیمی آقای نکونام اصلاً اینطور است.» شاید از بچه هایی که سال ها پیش آنجا بودند هم بپرسید. مصاحبه ها باید با سرمربی تیم هماهنگ شود. ما همچنین در مورد حرفه ای بودن بحث می کنیم. جواد نکونام 8 سال در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرد و بیشترین بازی ملی را در کارنامه خود دارد. به هر حال او این حرفه ای بودن را دارد و این مشکل دست واریا نیست. بازیکنان ما قراری با سرمربی برای مصاحبه دارند که وریا غفوری هم یکی از آنهاست. این ربطی به بحث های جانبی واریا غفوری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید