غیبت اولین فوق ستاره جام جهانی قطعی شد!

یکی از ترس های اصلی فوتبالدوستان همیشه غیبت ستارگان بزرگ دنیای فوتبال در جام جهانی است و از این پس بدون شک ارلینگ هالند، گلزن تیم ملی نروژ در جام جهانی 2022 در قطر و البته کریستیانو تا چند ماه دیگر می توانند باشند. رونالدو، گرت بیل، روبرت لواندوفسکی یا بازیکنان تیم ملی ایتالیا به او خواهند پیوست.

غیبت اولین فوق ستاره جام جهانی قطعی شد!

تیم ملی نروژ امشب در غیاب بهترین بازیکن خود در خانه مقابل تیم ملی هلند به میدان رفت و با دو گل در آخرین دقیقه استفان برهاوین و ممفیس دیپاس مغلوب رقیب سرشناس خود شد. از سوی دیگر تیم ملی ترکیه دیدار باخت مقابل مونته نگرو را به پیروزی تبدیل کرد تا تیم ملی نروژ با کسب رتبه سوم گروه خود، حتی شانس صعود به پلی آف و خداحافظی با جام جهانی قطر را از دست بدهد. .

بنابراین، ارلینگ هالند را می توان به عنوان اولین فوق ستاره بزرگی که در مسابقات سال آینده غایب است، توصیف کرد. این بازیکن که در دو سال اخیر عملکرد فوق العاده ای در رده باشگاهی داشت، آخرین دیدارهای تیم ملی نروژ در مرحله گروهی را به دلیل مصدومیت از دست داد و از رسیدن به دروازه تیمش بازماند. بنابراین سال گذشته و در میانه فصل ارلینگ هالند استراحت می کند و مسابقات جام جهانی قطر را از تلویزیون تماشا می کند.

غیبت اولین فوق ستاره جام جهانی قطعی شد!

یک ستاره برای کسب جوایز فردی مانند توپ طلا نیز باید در مسابقات مهم ملی بدرخشد و برای بازیکنانی مانند ارلینگ هالند رسیدن به این امر بسیار دشوار است. سال هاست که ستاره هایی مانند رایان گیگز، محمد صلاح، سادیو مانه و غیره. آنها ممکن است در چنین نبردی از نابرابری شرکت داشته باشند، و اکنون چیزی جز پشیمانی احتمالاً برای ارلینگ هالند در سطح ملی رخ نخواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید