غیبت طولانی مدت یحیی ستاره پرسپولیس مشکل جدیدی است

غیبت طولانی مدت یحیی ستاره پرسپولیس مشکل جدیدی است

علیرضا حکیت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان پایتخت را تشریح کرد.

وی در خصوص مصدومیت وحدت خاناف گفت: این بازیکن در بازی دوستانه مقابل نساجی مازندران دچار رگ به رگ شدن رباط MCL داخلی از ناحیه زانو شد و در انتظار بررسی ها حدوداً سه تا چهار هفته در تمرینات تیمی غایب خواهد بود و آزمایشات پزشکی انجام خواهد شد. کارکنان در حال تلاش برای درمان این بازیکن هستند.” در اسرع وقت به تمرین گروهی بازگردید.

علیرضا حکیت در خصوص مصدومیت مهدی ترابی افزود: مهدی دچار کشیدگی عضلات چهار سر ران شد و با اقدامات پزشکی و تمرینات ویژه هفته آینده به تمرینات گروهی بازخواهد گشت.

پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت حامد پاکدل گفت: این بازیکن دچار کشیدگی عضله کشاله ران بود و زیر نظر کادر پزشکی این تیم بود و تلاش می کنیم هر چه زودتر به تمرینات تیمی بازگردیم.

دکتر حچیکت در خصوص مصدومیت کمال ساغت نیا نیز گفت: خوشبختانه با تلاش و فعالیت کادر پزشکی کمال روز گذشته به تمرینات گروهی بازگشت و در اکثر برنامه های تیم شرکت کرد و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

وی درباره مصدومیت مهدی عبدی نیز توضیح داد: عبدی نیز پس از مصدومیتی که در تمرینات گرفت به امرای اعزام شد و مشخص شد که دچار کشیدگی عضله چهار سر ران شده است و باید دو تا سه هفته تحت نظر کادر پزشکی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید