مصدومیت های طولانی مدت پرسپولیس

مصدومیت های طولانی مدت پرسپولیس

پرسپولیس مقابل ذوب آهن متوقف شد که در آن علاوه بر از دست دادن 2 امتیاز حساس، 2 بازیکن پرسپولیس به شدت مصدوم شدند. سعید آگی، مدافع چپ پرسپولیس در نیمه اول پس از برخورد با مهاجم ذوب آهن و خروج از زمین مصدوم شد. جانشین وی وحید امیری، ستاره خوش اخلاق و آچار پرسپولیس و تیم ملی شد که در پایان بازی به دلیل تشدید مصدومیت قدیمی نتوانست به کار خود ادامه دهد و بلافاصله به تهران بازگشت و تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت. . اما علاوه بر این دو بازیکن، نفرات دیگری نیز در پرسپولیس بودند که در این فصل دچار مصدومیت های شدید و طولانی مدت شدند. این اتفاق به ضرر پرسپولیس افتاد و ستاد این تیم نتوانست از بازیکنان کلیدی خود در دیدارهای بسیار مهم استفاده کند.

سیدجلال حسینی

کاپیتان پرافتخار سرخ ها هم فصل گذشته و هم در فصل جاری از ناحیه زانو و کشاله ران دچار مصدومیت های متعددی شد و به همین دلیل دیدارهای زیادی را از دست داد. گفتنی است مصدومیت در سن بازیکنی مثل سیدجلال اجتناب ناپذیر است.

عیسی القطر

مهاجم جنوبی پرسپولیس قبل از مصدومیت عملکرد بدی نداشت اما زمین ضعیف ورزشگاه ثامن مشهد باعث شد تا ضربات عرضی القطر قطع شود. مهاجم پرسپولیس به دلیل پشتکار و توصیه های اشتباه حدود 4 ماه را از دست داد اما در نهایت دیروز تصمیم گرفت زانو را جراحی کند و ممکن است در نیمه دوم سال آینده به میادین بازگردد.

امید آلیشیا

کاپیتان دوم پرسپولیس در دیدار امسال مقابل سپاهان از ناحیه زانو آسیب جدی دید و مدت زیادی را دور از میادین گذراند. امید پس از مدت ها در بازی سوپرجام به میدان رفت اما خیلی زود مصدومیتش شدت گرفت و نتوانست به کارش ادامه دهد. این باعث شد مصدومیت آلیشیا کمی بیشتر از حد معمول طول بکشد و این بازیکن مسابقات بیشتری را از دست بدهد.

فرشاد فرج

مدافع شمالی پرسپولیس در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم از ناحیه مچ پا مصدوم شد و خیلی زود بازی را ترک کرد. فرشاد که در تیم ملی پرسپولیس هم حضور دارد، حدود یک ماه پس از مصدومیت نمی تواند به تمرینات گروهی برگردد و آماده بازی شود.

سیامک نعمتی

سیامک زمستان سال گذشته دچار فتق شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. سیامک به دلیل امکانات بهتر تصمیم گرفت به قطر برود و در آن کشور کار کند. نعمتی پس از عمل جراحی و بهبودی پس از تعطیلات نوروزی به تمرین پرسپولیس اضافه شد و در دیدار مقابل ذوب آهن پس از مدت ها دقایقی موفق به بازی شد.

برخی کارشناسان ورزش بدنسازی بد و غیر اصولی یا فشار آوردن به «بدن بازیکنان در زمان نامناسب» را دلیل اصلی مصدومیت های پرشمار پرسپولیس در این فصل می دانند. برخی معتقدند این تعداد مصدومیت طولانی مدت صرفاً ناشی از بدشانسی و بلایای طبیعی در فوتبال است. موضوعی کاملا تخصصی است و شاید لازم باشد کارشناسان مربوطه به آن توجه بیشتری کنند و دلایل آن را بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید