لزوم لایروبی طولانی مدت کانال / استفاده کشاورزان از طرح های نوین آبیاری ضروری است.

ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783770

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواهخواه گفت: با توجه به یارانه 85 درصدی دولت برای اجرای طرح های آبیاری نوین، کشاورزان و مسئولان باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند تا سهم ملایر در این طرح افزایش یابد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی جمعه شب در جلسه بررسی مشکلات لایروبی قنوات روستایی ملایر با اشاره به اینکه آخرین وضعیت قنات های شهری

وی افزود: برنامه ریزی بلندمدت و تعیین نقشه راه برای لایروبی قنوات شهری به ویژه در تخصیص اعتبار یک نیاز جدی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کسب سهم شهرستان در لایروبی قنوات و توسعه بخش کشاورزی در گرو تصمیم گیری صحیح و ارائه طرح ها و مدل های اجرایی است.

وی تاکید کرد: در این راستا آمادگی برگزاری نشستی در تهران برای بررسی مشکلات لایروبی کانال و تخصیص منابع در این حوزه را دارد.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت مردم برای لایروبی قنات ها گفت: نقش خود کشاورزان در توجه به لایه خرابه قنات های فرسوده غیرقابل تصور است.

وی بابیان اینکه کشاورزان باید به طرح های نوین آبیاری توجه ویژه داشته باشند، افزود: تشویق کشاورزان به اجرای سیستم آبیاری نوین با جدیت منطقه یکی از الزامات است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به یارانه 85 درصدی دولت برای اجرای طرح های نوین آبیاری باید به افزایش سهم ملایر در این طرح توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید