سیاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، حضور نمایشی و تشریفاتی زنان نیست


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842166

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: همواره در گفت وگو و مذاکره با سران ائتلاف استانی تاکید کرده ایم که سیاست شورای ائتلاف حضور نمایشی و تشریفاتی زنان نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست مجازی شورای ائتلاف زنان در سراسر کشور گفت: حضور گسترده در مراسم ملی برای ما کافی نیست و معتقدیم زنان باید در تصمیم گیری مشارکت داشته باشند. ساخت.

وی افزود: ما زن را رکن مهم کار سیاسی خود می دانیم و معتقدیم باید غفلت های 4 دهه اخیر را جبران کنیم. به صراحت می گویم که ما در این 43 سال از ظرفیت این همه زن انقلابی متدین غافل شدیم و هیچ گاه از این توان به درستی برای خدمت به انقلاب استفاده نشد.

حداد عادل خاطرنشان کرد: البته اینکه زنان باید در تصمیم گیری ها جدی تری گرفته شوند راهی است که باید طی چند سال دنبال شود نه اینکه در یکی دو روز یا بخشنامه و سخنرانی انجام شود. باید بارها به کارکنان نهادهای مختلف یادآوری کنیم که در بین بانوان نخبه، مدیران دلسوز فراوانی وجود دارد و باید در اداره کشور به زنان توجه جدی شود.

وی افزود: امروز اگر تشکل سیاسی ما انتخابات نداشته باشد، وظیفه ما این است که برای حفظ نتیجه انتخابات قبلی تلاش کنیم. روش مقابله با تعصب کسانی است که می گویند مشکلات اقتصادی راه حلی ندارد و راه حل سیاسی دارد و ما باید تسلیم آمریکا شویم و به دولت کمک کنیم تا از این امر عبور کند.

حداد عادل گفت: ما به عنوان یک مردم مسلمان ایرانی که صدها هزار شهید برای کسب استقلال تقدیم کردیم، حق نداریم این استقلال خون گرفته را به آمریکا بسپاریم و بگوییم بگذار برای ما تصمیم بگیرد.

رئیس شورای مؤتلفه با اشاره به اینکه حدود 9 ماه از تحلیف دولت آیت الله رئیسی می گذرد، گفت: خب برای یارانه ها.

وی یادآور شد که دولت صادقانه دست به کار جسورانه ای زده بود که دولت قبل جرات انجام آن را نداشت. البته عبارت «جرات نکن» خوش بینانه ترین تعبیری است که می توانم استفاده کنم. الان این دولت آمده و با این موضوع موافقت کرده است و باید با تبیین مشکلات به دولت کمک کنیم.

حداد عادل در ادامه و در پاسخ به سوالات مهمانان این وبینار توضیح داد: باید برای ترمیم شورای ائتلاف در سراسر کشور برنامه ریزی داشته باشیم و با تغییراتی که در مرکز شورای ائتلاف داریم، نیروهای جدید و جدیدی وارد می شوند. شورای ائتلاف تا چند ماه دیگر در دبیرخانه قرار می گیرد. سپس برنامه ریزی خواهیم کرد تا شوراها را در سراسر کشور بازگردانیم و تا پایان سال تأخیرها را جبران کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همچنین تصریح کرد: برای اینکه مشخص شود کدام یک از نمایندگان معرفی شده از سوی شورای ائتلاف به صورت کمی و کیفی عمل کرده اند، برنامه ای چند ماهه تهیه کردیم که کلیات آن به تصویب شورای مرکزی ائتلاف رسید.

وی گفت: در این راستا عملکرد نمایندگان را از طریق خود شورای ائتلاف، نمایندگان و سایر ابزارهای موجود ارزیابی خواهیم کرد و از هر نماینده سوابق می‌گیریم تا رفتار وی با مردم، سادگی و میزان خدمات وی را ارزیابی کنیم. روشی مستند که به وسیله آن به مردم بگوییم که آیا ارزیابی کافی دارند یا خیر.

گفتنی است در این نشست که با حضور افسران زن شورای ائتلاف از سراسر کشور برگزار شد، تعدادی از مردم به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و «فاطمه قاسم پور، رئیس کمیته زنان شورای ائتلاف» نیز به تشریح آینده پرداخت. برنامه های کمیته زنان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید