امروز قدرت پول بیشتر از همیشه است / بعد از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، من به بوخوم خواهم رفت!

ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785680

پیشرفت بوخوم در سالهای اخیر بسیار زیاد بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 راهی بوخوم خواهم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید هاشمیان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با رسانه آلمانی بیلد برای بازی 2003-2004 بوندسلیگا پس از بازی های تیم ملی در فیفا گفت: پیروزی 3-0 ما مقابل بروسیا دورتموند در هفته دهم بوندس لیگا. . در این دیدار من دو گل برای بوخوم زدم و سندی اولسا گل دیگر ما را به ثمر رساند. در طول فصل، هیچکس حتی فکرش را هم نمی کرد که با چنین تیم جوانی فصل را در رده پنجم به پایان برسانیم و جواز حضور در جام یوفا را کسب کنیم. هر کدام از ما بهترین بازی های خود را در این فصل به نمایش گذاشتیم.

او درباره وضعیت فعلی تیم فوتبال بوخوم گفت: برای تیمی که به تازگی به بوندسلیگا بازگشته است، ماندن در لیگ باید یک هدف اصلی باشد. سپس بوخوم می تواند جایگاه خود را تقویت کند و اهداف بزرگی برای فصل آینده داشته باشد. پیشرفت بوخوم در سال های اخیر بسیار زیاد بوده است، اما آنها باید قدم به قدم جلو بروند.

هاشمیان نیز در این خصوص گفت: امروزه پول نقش مهم تری نسبت به گذشته دارد. با این حال، اگر بوخوم به همین روند ادامه دهد و آرام آرام مانند ماینتس و فرایبورگ بتواند قدم بعدی را بردارد و در مسابقات قهرمانی یوفا بازی کند. درست مثل قبل! به عنوان تیمی که به تازگی به بوندسلیگا بازگشته است، فصل 03-2002 را در رده نهم به پایان رساندیم و سال آینده در بوندس لیگا پنجم شدیم، اما ابتدا باید به فصل آینده خود در بوخوم فکر کنیم. فصل 10-2009! در نیم فصل اول جایی در انتهای جدول نداشتیم اما در نهایت در این فصل دوباره به دسته پایین تر سقوط کردیم. این باید یک هشدار برای بازیکنان بوخوم باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دلتنگی خود از فوتبال آلمان گفت: هنوز با فیلیپ بونیگ، مارسل مالتیتز و داریوش وان در ارتباط هستم. من تمرین فوتبال را با توماس ریس شروع کردم، در واتس اپ هم در یک گروه هستیم و در آنجا با هم ارتباط داریم، اما اغلب همدیگر را نمی بینیم. بعد از پایان صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر، خیلی دلم می خواهد برای تماشای بازی بوخوم به ورزشگاه بروم. من عاشق شهر بوخوم هستم و این شهر در قلب من است. بستگی به این دارد که چگونه بازی را بهتر ببینم. شاید بازی را در بین هواداران متعصب بوخوم دیدم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید