والیبال جام کورناکیا شاگردان شعبانیان فینالیست شدند


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822965

تیم والیبال نوجوانان دختر با غلبه بر حریف خود در مرحله نیمه نهایی به فینال جام کروناسیا راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، ظهر امروز در شهر پوردنونه ایتالیا از تماشای مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال دختران زیر 17 سال کاپ کورناکیا گذشت.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در این مرحله به مصاف کاپلا نماینده ایتالیا رفت و با شکست سه بر یک این تیم برای پنجمین برد متوالی به پیروزی رسید.

در ست دوم این دیدار شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم جوانان دختر ایران با نتیجه 25 بر 15 شکست خوردند اما در ست های اول، سوم و چهارم 25 بر 22، 25 بر 15 این تیم را شکست دادند. به ترتیب 25 به 11 دادند.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در دیدار فینال امشب (دوشنبه 29 فروردین) به مصاف دیگر میزبان می رود و در صورت شکست، قهرمان این رده سنی در جام کروناسیا خواهد بود. تیم ایران یک بار در مرحله مقدماتی آن تیم را شکست داد.

شقایق حسنخانی، پریا حاجتمند، ستایش هادی، مریم محمدی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، آسیه حسنی، زهرا محمدزاده، نیلی رستمی، درسا فلاح، نگار هاشمی، هدیه طالعی، هدیه طالعی، دیانا رشینا، دیانا رشینا.

میترا شعبانیان سرمربی تیم، محبه نجفی زا سرمربی، اعظم ایدی و صفورا گل افشان کمک مربی، شبنم ملی بدنساز، ایمان شاهمرادزاده آنالیزور و حبیبلو فیزیوتراپیست.

گفتنی است تیم های ملی والیبال پسران و دختران ایران در بزرگترین ماموریت تدارکاتی تاریخ والیبال ایران به مسابقات جام کورناکیا ایتالیا اعزام شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید