جوانان تراکتورسازی فینالیست شدند/ چشمک در جام شاگردان احمدزاده!


ساعت: 20:47
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823485

تیم جوانان تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر جوانان کشور با پیروزی مقابل نماینده شیراز راهی دیدار فینال این مسابقات شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنا، دیدار تیم های ایمان سبز شیراز و تراکتورسازی از ساعت 20 امشب (30 فروردین، سه شنبه) در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر جوانان کشور برگزار شد.

میزبان در اولین لحظات این دیدار به گل رسید و خیلی سریع پیش افتاد. در ادامه شاگردان امیرعلی احمدزاده موفق شدند گل مساوی را برای آرمین عابدی به ثمر برسانند و به بازی برگردند.

این نتیجه تا دقایق پایانی تغییری نکرد تا اینکه در وقت های تلف شده نیمه دوم مدافع تراکتور به دلیل از دست دادن وقت اخراج شد تا این تیم در لحظات باقی مانده با یک دوست کمتر به کار خود ادامه دهد.

بلافاصله پس از این اتفاق که در دقیقه ششم وقت اضافه نیمه دوم رخ داد، تیم شیرازی که از برتری عددی برخوردار بود، موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و معادله صعود را به هم بزند.

به این ترتیب تراکتورسازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه دو بر یک مغلوب شد و با توجه به نتیجه بازی در مجموع بازی رفت و برگشت با نتیجه سه بر سه به تساوی رسید تا وقت اضافه شود. .

تلاش هر دو تیم در وقت اضافه برای تعیین ضربات پنالتی برای تیمی که به فینال راه پیدا می کند بی نتیجه بود. در پایان تراکتورسازی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و راهی فینال شد.

تراکتورسازی در دیدار پایانی این رقابت ها به مصاف برنده دیدار فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان می رود. دیدار دو تیم با برتری یک بر صفر خوزستان به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید