آلیش جام ارکینبایف 5 زن ایرانی فینالیست شدند

ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793952

رزمی کاران کشورمان امروز در جام ارکین بایف به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جام بین المللی ارکین بایف از قرقیزستان در بیشکک میزبانی می کند که تیم ملی کشتی فرنگی بانوان کشورمان در آن حضور دارد.

نتایج رقابت های کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سپیده بابایی در دور نخست با ضربه فنی حریف قرقیزستانی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی سپس نماینده دیگر قرقیزستان را با نتیجه 7 بر یک شکست داد و راهی فینال شد.

در وزن 60 کیلوگرم، فاطمه فتاحی در اولین دیدار مقابل قزاقستان قرار گرفت که ضربه فنی به حریف خود وارد کرد. وی در دور دوم 3 بر 2 قرقیزستان را شکست داد و فینالیست شد.

در وزن 65 کیلوگرم، محمد حسینی در دور اول درگذشت. وی در دور دوم به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه 8 بر 2 از سد حریف گذشت تا فینالیست شود.

در وزن 70 کیلوگرم ریحانه گیلانی پس از استراحت در اولین دیدار با نتیجه 8 بر یک حریف قرقیزستانی را شکست داد و راهی فینال شد.

مسابقات در دسته تا 75 کیلوگرم به صورت دوره ای برگزار می شود و نماینده کشورمان مریم احمدی است. او در دور اول مقابل نماینده میزبان قرار گرفت که حریفش ضربه فنی کرد. احمدی با نتیجه 9 بر 3 مقابل کشتی گیر اوکراینی پیروز شد اما در نیمه نهایی مغلوب نماینده قرقیزستان شد.

در دسته 75+ کیلوگرم هانیه عشوری نیز به صورت دوره ای با حریفان مسابقه می دهد. وی در اولین دیدار به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۴ پیروز شد. عاشوری در دومین نبرد مقابل حریفی از اوکراین پیش افتاد که نماینده کشورمان را با مصدومیت برد. عاشوری برای کسب مدال طلا با کشتی دیگری روبرو می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید