آلیش جام ارکینبایف 6 مدال رنگ برای دختران ایرانی

ساعت: 21:06
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793974

تیم ملی کشتی فرنگی بانوان در مسابقات جام ارکین بایف موفق به کسب 3 مدال طلا و 3 مدال نقره شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی از مسابقات بین المللی گرندپری ارکین بایف امروز (سه شنبه) میزبان قرقیزستان بود و در نهایت تیم ملی کشتی فرنگی بانوان کشورمان با کسب 3 مدال طلا از سپیده بابای وزن 55 کیلوگرم، محدثه حسینی در وزن 65 کیلوگرم و مدال طلا را به خود اختصاص داد. ریحانه گیلانی در وزن 70 کیلوگرم و 3 مدال نقره فاطمه فتاحی در وزن 60 کیلوگرم، مریم احمدی در وزن 75 کیلوگرم و هانیه عاشوری در وزن 75+ کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافتند.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سپیده بابایی در دور نخست با ضربه فنی حریف قرقیزستانی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی سپس بار دیگر نماینده قرقیزستان را با نتیجه 7 بر یک شکست داد و راهی فینال شد. در این مرحله یک بر صفر پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 60 کیلوگرم، فاطمه فتاحی در اولین دیدار مقابل قزاقستان قرار گرفت که ضربه فنی به حریف خود وارد کرد. وی در دور دوم 3 بر 2 قرقیزستان را شکست داد و فینالیست شد. در ادامه تیم ملی کشورمان مقابل کشتی گیر قرقیزستانی با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 65 کیلوگرم، محمد حسینی در دور اول درگذشت. وی در دور دوم به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه 8 بر 2 از سد حریف گذشت تا فینالیست شود. حسینی در فینال حریفی از قرقیزستان را شکست فنی کرد تا طلای دیگری برای کاروان ایران کسب کند.

در وزن منهای 70 کیلوگرم ریحانه گیلانی در اولین مبارزه پس از استراحت به مصاف حریف قرقیزستانی رفت که با نتیجه 8 بر یک از سد این تیم گذشت و راهی فینال شد. وی در این مرحله به مصاف نماینده میزبان رفت که با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و سومین طلا را کسب کرد.

مسابقات در دسته تا 75 کیلوگرم به صورت دوره ای برگزار می شود و نماینده کشورمان مریم احمدی است. او در دور اول مقابل نماینده میزبان قرار گرفت که حریفش ضربه فنی کرد. احمدی سپس با نتیجه 9 بر 3 مقابل کشتی گیر اوکراینی پیروز شد اما در ادامه با ضربه فنی مغلوب نماینده قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در دسته 75+ کیلوگرم هانیه عشوری نیز به صورت دوره ای با حریفان خود به رقابت می پردازد. وی در اولین دیدار به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۴ پیروز شد. عاشوری در دومین نبرد مقابل حریفی از اوکراین پیش افتاد که نماینده کشورمان را با مصدومیت برد. حریف قرقیزستانی در دور سوم به مصاف عاشوری نمی رود و ملی پوشان کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده قرقیزستان رفتند و با نتیجه 6 بر 2 شکست خوردند و نقره گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید