ابراز رضایت شعبانیان از وضعیت تیم والیبال جوانان/ حسین هانی: باید بهترین باشیم


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843527

اولین جلسه تمرینی تیم جوانان در پاتوم نایل

تیم ملی والیبال دختران ایران برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا اولین تمرین خود را در شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، فدراسیون والیبال امروز (جمعه 13 خردادماه) میزبان اولین تمرین تیم ملی والیبال دختران ایران در سالن مدرسه والیبال ناخون پاتوم تایلند بود.

ملی پوشان پس از گرم کردن تمرینات انفرادی شامل پاس و گرفتن توپ، اسپک در تور، دریافت سرویس و توپ رایگان را انجام دادند. سپس در قالب دو تیم شرایط مسابقه را انجام دادند.

با توجه به گرمای هوا در تایلند انتظار می رفت سالن تمرینی مناسبی برای تیم های شرکت کننده در نظر گرفته شود اما سالن پیش بینی شده نور کمی داشت و بسیار گرم بود. سیستم خنک کننده سالن دو عدد فن بزرگ طبقه ای بود که تاثیری بر محیط نداشت.

ملی پوشان در تعطیلات خود سعی کردند در جایی بنشینند که هوادار در حال دمیدن بود.

ملی پوشان که پنجشنبه شب 13 خردادماه وارد ناخون پاتوم محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا شده اند باید قبل از شروع این رقابت ها در دیداری دوستانه با تیم جوانان تایلند برگزار کنند.

ایران که هفتمین حضور خود در این مسابقات را تجربه می کند با ازبکستان، تایلند، استرالیا و کره جنوبی همگروه است و در دیدار افتتاحیه 16 خرداد به مصاف استرالیا می رود.

شعبانیان از اولین تمرین نوجوانان در تایلند ابراز خرسندی کرد

امروز (جمعه 13 خرداد) در سالن مدرسه والیبال ناخون پاتوم تایلند اولین تمرین تیم نوجوانان دختر ایران قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی درباره وضعیت تمرین و آمادگی بازیکنان گفت: اولین جلسه تمرینی را انجام دادیم که از نظر آب و هوایی بسیار سخت بود چرا که هوا بسیار مرطوب و سالن خنک است. . با یک هوادار.» با این حال بازیکنان ما خوب تمرین کردند، وضعیت تیم مصدوم هم بهتر است.

وی افزود: امروز سعی کردیم بعد از گرم کردن بدن، تمرینات و پذیرایی های انفرادی انجام دهیم. یک مسابقه هم در قالب دو تیم انجام دادیم. تا زمان مسابقات حداقل سه جلسه تمرینی دیگر خواهیم داشت. امیدوارم برای بازی بعدی که در سالن اصلی مسابقات برگزار می شود، یک بازی دوستانه با تیم تایلند داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره بازی دوستانه با تیم تایلند قبل از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: باید با تیمی از مدارس تایلند بازی می کردیم اما نشد و حالا می خواهیم با تیم جوانان این کشور بازی کنیم. کشور. البته سعی می کنیم تیم اصلی را به میدان نفرستیم و تغییراتی ایجاد کنیم که از دست ندهیم.

شعبانیان در خصوص آمادگی تیم ایران برای شروع مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در تهران آمادگی خوبی داشتیم. از آنجایی که سفر ما به تایلند طولانی بود و حدود 20 ساعت در راه بودیم، صبح به بازیکنان استراحت دادیم و بعد از ظهر اولین جلسه تمرین را به بازیکنان دادیم.

حسنانی: باید بهترین باشیم/ انگیزه بالایی داریم

اولین تمرین تیم ملی والیبال دختران ایران پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا امروز (جمعه 13 خرداد) در مدرسه والیبال ناخون پاتوم تایلند برگزار شد.

کاپیتان تیم با بیان اینکه قبل از شروع مسابقات اولین تمرین تیم را داشتیم، تاکید کرد: شرایط آب و هوایی با ایران متفاوت است اما چند روز زودتر به محل مسابقات اعزام شدیم تا با این شرایط سازگار شویم.

شقایق حسنخانی افزود: برای ما فرقی نمی کند در چه آب و هوایی تمرین کنیم. سعی می کنیم در هر شرایطی بهترین باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص آمادگی تیم گفت: ما خیلی خوب تمرین کردیم و شرایط خوبی برای آمادگی و انگیزه بالایی داریم. فکر می کنم مطمئنا در این مسابقات نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از 25 تا 23 خردادماه با حضور 11 تیم برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید