آمادگی بانک رفاه برای کمک به زلزله زدگان استان هرمزگان

آمادگی بانک رفاه برای کمک به زلزله زدگان استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر الهگانی که در راس هیاتی متشکل از مدیران ارشد این بانک به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان هرمزگان حضور داشتند، در دیدار مهندس دوستی استاندار، گفت: هرمزگان. : بانک کارگر در راستای ایجاد اشتغال و رونق برای هموطنان در استان های کم برخوردار و حمایت از طرح ها و پروژه هایی مانند آبرسانی، مدرسه سازی و … برنامه های مختلفی را اجرا کرده و آماده است تا در طرح ها و طرح ها قرار گیرد. پروژه های استان هرمزگان
دکتر الهگانی افزود: مراحل اولیه طرح راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری از طریق بانکداری اسلامی در بانک رفاه کارگران آغاز شده است که در این طرح با جمع آوری سپرده از مشتریان و هموطنانی که مایل به مشارکت در طرح ها و طرح های اقتصادی هستند، استان های مایل می توانند رشد و بالندگی داشته باشد.» و با ظرفیتی مثل هرمزگان کمک کرد.
مهندس دوست استاندار هرمزگان با ارزیابی حمایت ها و اقدامات بانک رفاه اجتماعی در حوزه مسئولیت اجتماعی به تشریح وضعیت مناطق زلزله زده استان پرداخت و گفت: حدود سه هزار خانه تخریب شده یا در به حدود 750 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد. بخشی از این مبلغ توسط دولت در قالب کمک های بلاعوض تامین می شود و بیشتر باید از طریق بانک ها یا خیریه ها تامین شود.

دیدگاهتان را بنویسید