آمادگی صد در صد اردوی جهادی امام رضا (ع) برای کمک به زلزله زدگان

زمان: 12:32
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777630

مجید حیدری گفت: در زلزله اخیر شهر کوهرنگ با کمک بنیاد مسکن ، 7 روستای صعب العبور و محروم آن شهر به کمپ تحویل داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید حیدری مسئول اردوی جهادی امام رضا (ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز ؛ وی در خصوص فعالیت های این اردو گفت: قرارگاه جهاد امام رضا (ع) با همکاری سپاه استان بسیج سازندگی در سال های اخیر فعالیت های مطلوبی را در زمینه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان استان انجام داده است. و شهرها. به


وی افزود: در بحث تهیه بسته های جهیزیه برای زوج های کم درآمد و نیازمندان در مناطق فقیرنشین و صعب العبور ، تاکنون بیش از 250 خانواده در مناطق موگی و بازفت شناسایی و بسته های جهیزیه اهدا شده است.

حیدری گفت: همچنین این کمک ها را در شهرهای لردگان و اردل در مناطق فقیرنشین ادامه می دهیم ، همچنین این کمک را برای خانواده هایی که چندین سال است ازدواج کرده اند یا نمی توانند مهریه دخترانشان را بپردازند در نظر گرفته ایم.

مجید حیدری ، مسئول اردوی جهاد امام رضا (ع) ، ادامه داد: نیازمندان استان می توانند جهت دریافت این بسته ها از طریق بسیج سازندگی در هر شهرستان و یا مراجعه به محل کمپ در شهرکرد ، خیابان شریعتی 19 ، ثبت نام کنند.

وی گفت: ارزش هر بسته جهیزیه تهیه شده در این اردو بین 23 تا 30 میلیون تومان است که 12 میلیون و نهصد هزار تومان آن توسط خود اردوگاه و مابقی توسط خیرین و درون استانی تأمین می شود. وام.

حیدری در مورد دیگر پروژه های این اردو گفت: پویششم سلامت از دیگر پروژه های این کمپ برای ارائه خدمات درمانی به خانواده های نیازمند است.

وی گفت: در این اردوی جهادی از همه خیرین و جوانان علاقمند به حوزه های مختلف مشاوره ، نرم افزار و فعالیت های توسعه ای دعوت می کنیم تا به کمک ما بیایند.

وی افزود: در حال حاضر 5 هزار نفر نیازمند در سراسر استان هستند که هنوز بسته حمایتی مهریه را دریافت نکرده اند و مورد مشورت و توزیع قرار گرفته اند.

حیدری افزود: در جریان زلزله اخیر در شهر کوهرنگ با کمک بنیاد مسکن ، 7 روستای صعب العبور و محروم آن شهر به کمپ تحویل داده شد.

وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک به زلزله زدگان استان گفت: با توجه به وجود مناطق صعب العبور و محروم در استان ، تیمی متشکل از 22 نفر در مناطق مختلف برای ورود به میدان تحت شرایط مختلف تشکیل شده است.

سرپرست اردوی جهادی امام رضا (ع) ادامه داد: ما در حال برنامه ریزی استراتژیک با تیم تخصصی خود برای شناسایی تعداد خانوارها در مناطق محروم و صعب العبور شهرها و بررسی ظرفیت این مناطق هستیم. به طوری که به موقع اتفاق بیفتد ، ما توانستیم هلال احمر ، جهادگران و تیم های پشتیبانی را بر اساس این حادثه به مناطق اعزام کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید