آمادگی برای اعزام گروه جهادی تخصصی برای کمک به سیل زدگان امامزاده داوود (ع)


ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886127

یکی از مسئولان سازمان بسیج کشور از آمادگی گسترده گروه های جهادی برای بسیج واکنش سریع سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) خبر داد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود و جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج کشور، ضمن تسلیت به خانواده های محترم جانباختگان سیل مذکور، از آمادگی گسترده گروه های جهادی، واکنش سریع بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ را برای خدمت به مردم شریف این خطه آگاه کرد.

وی افزود: در مرحله اول دستور کار، گروه های جهادی تخصصی با تجربه درخشان در خدمات سیل و زلزله در حوزه امداد و نجات، پزشکی، عمرانی و خدمات رسانی و بقیه گروه های جهادی در آینده اعزام خواهند شد. مراحل

سردار زهرایی با اشاره به لزوم هماهنگی استانداری تهران بزرگ برای حضور جهادگران، گفت: به محض انجام اقدامات و هماهنگی های لازم از سوی وزارت کشور و استانداری؛ با هماهنگی های لازم برای حضور جهادگران در دستور کار قرار گرفت. این جهادگران در کمترین زمان ممکن خدمات خود را آغاز خواهند کرد.

این مسئول سازمان بسیج در کشور با بیان اینکه در جریان حوادث غیرمترقبه اخیر در کشورمان و پس از آن گروه های جهادی برای واکنش سریع تشکیل و آموزش دیدند و هم اکنون این گروه ها آماده خدمت رسانی به سیل زدگان عزیز این منطقه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید