انتقال تمامی سیل زدگان امامزاده داوود به مراکز درمانی


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886124

یحیی صالح طبری از انتقال تمامی مصدومان سیل امامزاده داود به مراکز درمانی خبر داد و گفت: تا رسیدن به وضعیت عادی در منطقه حضور داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی صالح طبری رئیس اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز ، با اشاره به اقدامات اورژانس تهران برای مقابله با سیل و رانش زمین در آمادم زاده داود تهران گفت: خبر این حادثه. ساعت 01:30 بامداد به اورژانس تهران اطلاع داده شد که در تلاش برای انتقال فوتی ها هستیم و با اقدامات اورژانسی از بروز حوادث بیشتر جلوگیری می کنیم.

وی افزود: با کمک نیروهای امدادی فعال شده و جدای از کمک در بازکردن مسیر با خودروهای مناسب، متوفیان را به مکان های امن منتقل می کنیم.

رئیس اورژانس تهران گفت: تا پایان عملیات در منطقه سیل زده حضور داریم و تلاش می کنیم اقدامات لازم را برای نجات جان سیل زدگان اعم از سالمندان، کودکان و زنان انجام دهیم.

صالح طبری یادآور شد: مصدومان را بلافاصله به بیمارستان منتقل کردیم و با کمک اداره کل مدیریت بحران استان تهران باید وضعیت را به حالت عادی برگردانیم چرا که گل و لای و سیل خودروها را بر روی خودروها گیر کرده است. زمین

وی خاطرنشان کرد: انتقال مجروحان بر عهده اورژانس تهران است و تاکنون تمامی مجروحان را شناسایی و به مراکز درمانی منتقل کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید