شهرداری منطقه 17 به امدادگران و سیل زدگان امامزاده داوود


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886666

شهرداری منطقه 17 با اعزام ماموران خدمات شهری و تجهیزات مختلف در کنار حادثه دیدگان سیل و امدادگران منطقه سیل زده امامزاده داود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17، پس از بارندگی شدید شامگاه پنجشنبه 15 مردادماه جاری سیل بزرگ در مناطق کن و امامزاده داود (ع) آغاز شد و خسارت و ویرانی جدی در این منطقه به بار آورد. در این حادثه تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی مفقود شده و تیم های امدادی در حال جستجو برای یافتن اجساد آنها هستند.
در پی این حادثه تیم های عملیاتی مختلف از جمله آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند. شهردار تهران به همراه وزیر کشور، استاندار، رئیس ستاد مدیریت بحران کشور و سایر سازمان های مسئول و امدادگران در محل حادثه حضور یافتند. صبح پنجشنبه رضا شنگی شهردار منطقه 17 به همراه جمعی از عوامل ستاد بحران، اجتماعی و خدمات شهری در محل حادثه حاضر شدند.
در همین روز بنا به دستور شهردار منطقه 17 غذای گرم، آب معدنی و میوه جات بین سیل زدگان و امدادگران توزیع شد. همچنین علاوه بر تجهیزات مختلف، 3 کامیون و 30 نفر از کارگران خدمات شهری منطقه 17 جهت امدادرسانی و خدمات رسانی به همراه سایر تیم ها و عوامل خدمات رسانی و امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند. شهرداری منطقه 17 در دومین روز حادثه با برپایی ایستگاه سالواتی در آن منطقه آب معدنی، شیرینی، شربت و میوه را بین امدادگران و سیل زدگان توزیع کرد. به گفته شنگی شهردار منطقه 17، خدمات رسانی شهرداری منطقه 17 تا پایان عملیات امداد رسانی به منطقه سیل زده امام مزدداود (ع) ادامه خواهد داشت.
عملیات شبانه روزی عوامل خدمات شهری در سطح منطقه 17
همچنین با توجه به بارندگی‌های اخیر و هشدارها، عوامل خدمات شهری حوزه هفدهم به صورت شبانه‌روزی در آماده باش کامل هستند تا از بروز سیلاب و ایستادن آب در معابر جلوگیری کنند. لازم به ذکر است به منظور جلوگیری از راکد ماندن آب در مخازن و کانال ها، نظافت و آبیاری به صورت مستمر و شبانه روزی توسط کارکنان خدمات شهری منطقه انجام می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید