اجساد 23 سیل زدگان امامزاده داوود با آزمایش DNA شناسایی شدند/ تلاش برای یافتن 2 جسد!

اجساد 23 سیل زدگان امامزاده داوود با آزمایش DNA شناسایی شدند/ تلاش برای یافتن 2 جسد!

روز جدید شهریاری گفت: اجساد ۲۳ نفر با آزمایش DNA شناسایی شده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی استان تهران گفت: تاکنون اجساد ۲۳ نفر از مفقودین ثبت شده با آزمایش DNA شناسایی و تعدادی از اجساد به خانواده هایشان تحویل داده شده و مابقی نیز در حال تحویل هستند.

وی افزود: بر اساس اعلام گزارش مفقودی خانواده ها مبنی بر وقوع سیل، تاکنون جسد 2 نفر پیدا نشده و تلاش شبانه روزی برای شناسایی و یافتن این 2 جسد در پایین دست امامزاده ادامه دارد. داود در رود سولکان.

محمد شهریاری در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر بیشتر شدن تلفات سیل و اینکه تعدادی از کشته شدگان این حادثه خارجی هستند و مسئولان پیگیر شناسایی این افراد نیستند، گفت: پس از اعلام و گزارش رسمی. از سوی اداره اطلاعات 25 نفر مفقود اعلام شده اند و تعداد مفقودین اعلام شده توسط خانواده ها تاکنون افزایش نیافته است و آمار برخی رسانه ها مبنی بر تعداد زیاد کشته ها و مفقودان این سانحه به هیچ وجه صحت ندارد.

هیچ جسدی در سیلکن پیدا نشد

وی گفت: در حادثه سیل هیچ جسدی پیدا نشد که هویت آن تایید نشده باشد، بنابراین هویت تمامی اجساد پیدا شده شناسایی و تحویل خانواده ها شده و یا مراحل قانونی تحویل آنها در حال انجام است. “

شهریاری با بیان اینکه تعدادی از اجساد شناسایی شده متعلق به اتباع افغانستانی است، گفت: اجساد این 5 نفر با اطلاع خانواده هایشان شناسایی و از طریق آزمایش DNA به آنها تحویل داده شده است.

وی افزود: مردی در گفت و گو با یکی از روزنامه های کشور مدعی شد جسد یکی از اعضای خانواده اش تاکنون پیدا و شناسایی نشده است به نام محمد پیشدادی فرزند محمدعلی ناد شناسایی و تحویل داده شد.

سرپرست دادسرای امور جنایی استان تهران با بیان اینکه هویت تمامی اجساد ۲۳ نفر تایید شده است، تصریح کرد: تعدادی از اجساد به خانواده‌هایشان تحویل داده شده است و مابقی در حال تحویل به مراجع قضایی هستند. خانواده های متوفی

دیدگاهتان را بنویسید