ارائه خدمات به 355 دریانورد از ابتدای سال جاری در آبهای هرمزگان / افزایش 39 درصدی خدمات درمانی در این مدت

ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799641

معاون دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

مکی زاده گفت: پس از 101 عملیات جستجو، نجات و نجات از ابتدای امسال تاکنون 355 ملوان مضطر در حوزه آبی استان هرمزگان از خدمات مرکز جستجو و نجات دریایی استفاده کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل مکی زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه تعداد عملیات جستجو و نجات دریایی در حوزه آبی استان از ابتدای سال جاری تا اواسط آذرماه امسال 101 مورد است، گفت: از سرگیری تجارت پس از تاج و به دنبال آن افزایش ترافیک دریایی منجر به افزایش 47 درصدی عملیات جستجو و نجات مطابق با مدت مشابه سال گذشته شد.

وی افزود: از این ماموریت های ثبت شده 53 مورد خدمات درمانی به دریانوردان و شناورهای ترانزیتی است که از این تعداد 46 دریانورد ایرانی و 9 اتباع خارجی از این خدمات بهره مند شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 39 درصد افزایش داشته است.

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز با اشاره به خدمات درمانی به خدمه کشتی های در حال تردد در خلیج فارس و دریای عمان گفت: علاوه بر ملوانان مبتلا به ویروس کرون، اعتصابات در مرکز گزارش شده است که عملیات جستجو و نجات با هماهنگی مجموعه مربوطه به مراکز درمانی منتقل شد.

هیچ هزینه ای ندارد. استان هرمزگان با 2200 کیلومتر نوار ساحلی و 14 جزیره علاوه بر داشتن بزرگترین مرز دریایی کشور، از ابتدای مرز خلیج فارس تا مرز دریایی در بندر چابهار در عمان درگیر عملیات جستجو و نجات است. دریا. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید