همه مراکز درمانی سپاه با افتخار به بیماران کرونری / کادر درمانی زیر آتش خمپاره خدمت می کنند

زمان: 14:58
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776264

محمد رضا نکدی گفت که با شیوع بیماری کرونر قلب ، “همه مراکز درمانی سپاه در مناطق محروم و دیگر نقاط کشور” در خدمت بیماران کرونری قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا سردار ، محمدرضا نکدی امشب در مراسم افتتاح “مرکز تخصصی زنان و زایمان و ناباروری بیمارستان سپاه کربلای استان مازندران” اظهار داشت: راه اندازی این مرکز در مازندران حرکت خوبی است و ما از بنیانگذاران این اقدام خوب.. “

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه با شیوع بیماری عروق کرونر قلب ، “همه مراکز درمانی سپاه در مناطق فقیرنشین و دیگر نقاط کشور” به بیماران کرون خدمات رسانی می کردند و با آغوش باز از بیماران پذیرایی می کردند و بار سنگینی را متحمل می شدند ، گفت: “این روزها سابقه پذیرش بیمار از بیمارستان بقیه الله تهران شکست خورد و حتی برخی اتاقهای غیرپزشکی برای پذیرش بیماران در نظر گرفته شد و ما تا چهار برابر تخت های ویژه داشتیم.

وی از “تلاش ، عشق و علاقه” مدافعان سلامت در دو سال گذشته برای درمان بیماری عروق کرونر قلب قدردانی کرد. روزهای تاج نیز شاهد این خلق حماسه بوده است و همانطور که در برخی کشورها شاهد کاهش کادر پزشکی بودیم ، در ایران نیز مدافعان سلامت با عشق و علاقه به سر کار آمده اند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید