19 شهر مازندران قرمز شدند/ 984 بیمار عروق کرونر در مراکز درمانی بستری شدند


زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809495

بر اساس آخرین اطلاعات وزارت بهداشت مبنی بر رنگ آمیزی تاج در مناطق مختلف کشور، از 30 بهمن ماه در استان مازندران، شهرستان های میاندورود و سیمرگ همچنان زرد، سوادکوه شمالی و 19 شهرستان دیگر رنگ نارنجی دارند. قرمز هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس آخرین اطلاعات از رنگبندی تاج در نقاط مختلف کشور از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از روز گذشته شهرهای میاندورود و سیمرگ همچنان زرد، سوادکوه شمالی نارنجی و 19 است. شهرها بقیه قرمز هستند.
شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، آمل، بابلسر، بابل، محمودآباد، فریدونکنار، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر قرمز رنگ، سوادکوه در سیم و در میانه. رنگ زرد.
با شناسایی و بستری شدن 191 بیمار جدید بیماری عروق کرونر در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، تعداد کل بیماران عروق کرونر در استان 984 نفر اعلام شد.
در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ترخیص و ۲۳۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته 149 بیمار جدید مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و بستری شدند و 150 نفر ترخیص شدند.
فرهاد گلمی با بیان اینکه در حال حاضر 764 بیمار مبتلا به کووید 19 در این دانشگاه بستری هستند، افزود: 197 بیمار با علائم حاد تنفسی نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.
گلمی بر رعایت نکات بهداشتی از جمله پوشیدن ماسک، عدم حضور در تجمعات، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از وعده های غذایی غیر ضروری تاکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش 42 بیمار جدید عروق کرونر در 24 ساعت گذشته در 4 بیمارستان این دانشگاه، گفت: 46 بیمار با بهبودی نسبی ترخیص شدند.
سید علی مظفرپور هوشرودی تعداد بیماران عروق کرونر بستری شده در بیمارستان های بابل را 220 نفر اعلام کرد و افزود: 39 بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری شدند.
وی گفت: 3 مورد فوتی ناشی از کووید 19 امروز در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: تاکنون 936 هزار و 583 دوز واکسن به شهروندان بابلی تزریق شده است.
به گزارش بالا، همچنان توصیه می شود که رعایت رویه های بهداشتی را افزایش داده و نوبت سوم واکسن کراون را تزریق کنید.
با گسترش Omicron در کشور و از سوی دیگر با کاهش پروتکل های بهداشتی، تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز در کشور از 247 شهر به 337 شهر افزایش یافت.
همچنین تاکید و توصیه می شود هموطنان در اسرع وقت نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندان خود و همچنین افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید