پذیرش 260 بیمار عروق کرونر در مراکز درمانی مازندران

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798706

سید عباس موسوی گفت: با پذیرش 45 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 260 نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عباس موسوی در گفتگو با بلا; وی به آخرین وضعیت آماری کرونا در مراکز درمانی استان ها اشاره کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 33 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شده اند.
وی افزود: در همین مدت 50 نفر بستری و از بیمارستان ها مرخص شده و درمان خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حال حاضر 197 بیمار مشکوک به عروق کرونر بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 56 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.
گفتنی است بر اساس آمارهای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بابل، در 24 ساعت گذشته علاوه بر پذیرش 12 بیمار جدید در مراکز تحت پوشش، 4 بیمار بهبود یافته نیز ترخیص شده اند.
در حال حاضر تعداد کل بیماران بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل 63 نفر و 13 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند.
بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پس از 22 ماه تعداد فوتی های روزانه به کمتر از 20 نفر رسیده است.
گفتنی است شب گذشته در 22 استان کشور هیچ مورد فوتی مبتلا به کرونا و در 4 استان کشور تنها یک مورد فوتی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید