تلاش دشمن برای هدف قرار دادن حجاب و عفاف در کشور/ خلأ اساسی در بازار مراکز عرضه کننده ملزومات حجاب و پوشاک احساس می شود.


ساعت: 23:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883234

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی پیشنهاد کرد؛

حجت الاسلام نستوهی گفت: دشمنان ایران اسلامی به خوبی می دانند که با تحمیل حجاب و عفاف به یکی از خاکریزهای مهم کشور آسیب می رسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی، مدیرکل امیریه امریه و نهی منکر استان در همایش گل عفاف در دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: حجاب و حیا نشانه هویت و هویت است. نماد در جامعه دینی است و همه ما موظفیم به عنوان یک مسلمان از آموزه ها و رفتارهای خود پاسداری و ترویج کنیم.

وی با اشاره به اینکه در اسناد و قوانین سطح بالاتر تعهدات نهادها و سازمان ها در این زمینه مشخص شده است، تصریح کرد: به نظر می رسد امروزه در بازار مراکز ارائه دهنده حجاب و پوشش ملزومات خلأ اساسی وجود دارد و لازم است مسئولین در این زمینه سکوت کنند و برای تحقق این مطالبه به حق مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه تولید محتوا و آموزش همگانی در امر به معروف و نهی از منکر باید سرلوحه برنامه های کانون های فرهنگی، آموزشی و هنری باشد، تاکید کرد: سازندگان ما باید با تولید محتوای هدفمند به ترویج ارزش های اخلاقی و اسلامی بپردازند. و کمک به گسترش معارف و فرهنگ اسلامی و اخلاقی.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به خوبی می دانند که در راستای اجرای حجاب و عفاف به یکی از خاکریزهای مهم آسیب می زنند و در این راستا هستند. تلاش شبانه روزی با رسانه های خود برای ایجاد شبهه در مورد آن تلاش می کنند کشف حجاب را بدنام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید