رئیس جمهور بر تامین هر چه بیشتر نیازهای تیم ملی فوتبال کشور تاکید کرد


ساعت: 22:53
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883924

آیت الله رئیسی با تاکید بر تامین نیازهای تیم ملی فوتبال کشور به وزارت ورزش دستور داد مقدمات آماده سازی تیم ملی فوتبال را پیگیری کند تا بازیکنان بدون دغدغه در این عرصه بین المللی حضور یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای دولت امروز یکشنبه پنجم تیرماه با تبریک عید سعید غدیر خم، اجرای عدالت را مهمترین توصیه مولای متقیان ملا علی بن ابیطالب (ع) به دولتمردان دانست. و تاکید کرد: اجرای عدالت یکی از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) است. ) و این یکی از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری است. هدف کلی دولت سیزدهم از بدو تأسیس تاکنون این بوده است که نظام اداری کشور بیش از گذشته به سمت عدالت حرکت کند.

وی اجرای عدالت در جامعه را امری دشوار دانست و با تاکید بر آموزه های ارزشمند حضرت علی (ع) در این زمینه، خاطرنشان کرد: عدالت محور بودن در عمل مهم است و این اهمیت جز با کار و تلاش محقق نمی شود. تلاش.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به گزارش رئیس کل بانک مرکزی از اقدامات انجام شده برای کاهش پایه پولی و کنترل نقدینگی در خرداد ماه، از این اقدامات قدردانی و بر تبیین این دستاورد برای مردم تاکید کرد. و گفت: رشد نقدینگی یکی از عوامل کنترل تورم است، اما در کنار آن باید توجه داشت که سیاست های اساسی دولت در حوزه حمایت از تولید نیز باید به قوت خود ادامه یابد.

رئیسی در رابطه با پیشروی جام جهانی فوتبال در قطر توجه ویژه به مشکلات و الزامات تیم های ملی را ضروری دانست و به وزارت ورزش دستور داد تمام تلاش خود را برای آماده سازی و حضور موفق تیم ملی کشورمان به کار گیرد. کشور در این رویداد مهم. شغل پیدا کنید

وی با تمرکز بر تامین هر چه بیشتر نیازهای تیم ملی فوتبال، به وزارت ورزش و جوانان دستور داد تمرینات تیم ملی فوتبال را پیگیری کند تا بازیکنان بدون مشکل وارد عرصه بین المللی شوند.

رئیس جمهور حضور موفق دانش آموزان ایرانی در المپیادهای جهانی را امیدوارکننده خواند و ضمن تبریک این موفقیت ها، سیاست دولت را حمایت از ارتقای سطح علمی مدارس و دانش آموزان ایرانی به ویژه مدارس دولتی عنوان کرد.

* شورای نگهبان برای پاسداری از اسلام و نظام تشکیل شد

رئیسی همچنین به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و این شورا را نهادی مبارک دانست که برای حفظ و حراست از «اسلام و جمهوریت» نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی افزود: این شورا در سال‌های پس از انقلاب اسلامی همواره مشارکت‌کننده و آغازگر دفاع از ارزش‌های محوری انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

رئیس جمهور در ادامه به بحث «حفاظت از سواحل و ایمن سازی دریا برای حفظ جان گردشگران و مسافران» پرداخت و اظهار داشت: جان باختن حتی یک نفر در دریا ناراحت کننده است و باید دغدغه خانواده ها در این زمینه باشد. رسیدگی و سازمان مدیریت بحران برای ایمن سازی سواحل را منصوب کرد.

* زنان می توانند منشأ آثاری در حوزه های مختلف باشند

رئیسی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت زنان فرهیخته و توانمند در مناصب رهبری تاکید کرد و گفت: دولت مردمی همواره به دنبال شایسته سالاری در عرصه حکومت داری است و بر این اساس در این دولت زنان عزیز نباید احساس کنند که به حاشیه رفته اند و توانایی ها و کارآمدی خود را دارند. توجهی نمی شود

وی در خاتمه تصریح کرد: در استفاده از نیروی انسانی ملاک صلاحیت و کارآمدی افراد است و امروزه بسیاری از بانوان کشورمان از صلاحیت علمی و کارآمدی بالایی برخوردارند و اگر فرصت داده شود می توانند منشأ باشند. نتایج در زمینه های مختلف

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید