قرائت پیام ویژه رئیس جمهور در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان / ایران دوست با درخواست دیدار با رئیس جمهور

ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800693

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده پیام ویژه رئیس جمهور را خطاب به بازیکنان و کادر فنی تیم بانوان حاضر در مراسم بدرقه تیم ملی بانوان اعزامی به جام ملت های آسیا قرائت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی فوتبال امروز (شنبه) در اردوی تیم ملی با حضور انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده رئیس جمهور سیزدهم، دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، شهاب الدین عزیزی کارمند رئیس جمهور، فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال و جمعی از پیشکسوتان فوتبال کشور.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این مراسم از بازیکنان و کادر فنی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی خوش آمد گفت. نتیجه بازگشت از جام ملت ها باعث افتخار مردم ایران است چرا که توانسته اید با رعایت شعائر اسلامی در صحنه بین المللی حضور داشته باشید و برای موفقیت خود دعا کنید.

پس از صحبت های هزالی، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال، درخواست کرد که پس از بازگشت تیم ملی فوتبال بانوان از جام ملت ها، تیم های ملی با رئیس و معاون امور بانوان دیدار کنند. برخی از بازیکنان نیز به تشریح مشکلات خود در این مسابقه پرداختند و از معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور درخواست کردند.

جام حذفی فوتبال زنان آسیا از 20 ژانویه تا 15 بهمن ماه با حضور 12 تیم میزبان هند خواهد بود. ایران که برای اولین بار در این رقابت ها سهمیه کسب کرد، با هند، چین و چین تایپه همگروه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید