تغییر چهره رئیس جمهور با حفظ تفکر قبلی در مورد هیئت فوتبال زنجان/ رقبای رئیس جمهور آینده ناموفقی را برای فوتبال زنجان پیش بینی می کنند.

ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783212

در پی انتخاب نادر بلباسی کاندیدای مورد نظر فریدون اصفهانیان برای ریاست هیات فوتبال استان زنجان، اعتراض هواداران فوتبال زنجان برای ادامه روند اسفبار قبلی شدت گرفت و برخی پرچم مطالبه گری را در استان به اهتزاز درآوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; پس از کش و قوس های فراوان و ریاست 13 ساله فریدون اصفهانیان، سرانجام نادر بلباسی با 11 رای از 21 رای به عنوان رئیس هیات فوتبال استان زنجان انتخاب شد.

حضور بلباسی در راس هیات فوتبال استان زنجان در حالی صورت گرفت که وی و تیم پشتیبانی خود از مدت ها قبل در فوتبال استان حضور داشتند و مسئولیت آن را برعهده داشتند و نتیجه آن افت شدید فوتبال استان از جایگاه های بسیار بالای 70 بود. – آنها به 28. کشور در بین هیئت های فوتبال کشور می رسد.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که با وجود انتخاب و جابجایی رئیس جمهور، تغییری در سطح مدیران فوتبال استان ایجاد نمی شود و رهبری قبلی با چهره ای جدید به کار خود ادامه می دهند و رتبه فوتبال استان نه تنها نخواهد بود. بهبود یابد، اما ممکن است بدتر از وضعیت فعلی باشد.

اعضای هیات فوتبال زنجان از وضعیت موجود ناراضی هستند

شهرام اسکندری پور یکی از کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به حواشی ایجاد شده در انتخابات هیئت فوتبال گفت:

وی با بیان اینکه تمهیدات در انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان مناسب نبود، گفت: در انتخابات قبلی هیئت فوتبال، رئیس هیئت با 100 درصد آرا انتخاب شد اما در این انتخابات فریدون اصفهانیان. با 50 درصد و حداقل آرا انتخاب شد. .

اسکندری پور با بیان اینکه بیش از 70 درصد آرای رئیس جمهور از طریق هماهنگی های فریدون اصفهانیان بوده است، گفت: 50 درصد رای رئیس زنجان نشان می دهد که اعضای مجمع از وضعیت فعلی فوتبال زنجان راضی نیستند.

وی با بیان اینکه استان زنجان در آخرین رده بندی هیئت های فوتبال کشور در رده بیست و هشتم قرار گرفت، افزود: شاخص های این ارزیابی در کل کشور یکسان است و این نشان می دهد که عملکرد فوتبال زنجان مناسب نبوده است. “

مدیریت فعلی فوتبال زنجان مانع حضور جوانان و نواندیشی می شود

اسکندری پور با بیان اینکه یکی از اصول مردم سالاری گردش افراد نخبه در عرصه حکومت داری است اما متاسفانه اساسنامه هیئت فوتبال استان زنجان این اجازه را نمی دهد، گفت: وارد این مجموعه شوید.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران هیات های فوتبال استان ها تغییر چندانی نخواهند کرد، ادامه داد: آینده فوتبال زنجان را با این روند نمی بینم.

کاندیدای هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه رای اعضای مجمع حق مردم است، گفت: متاسفانه برخی از اعضای مجمع مصلحت شخصی را در رای وارد کردند و مصلحت اجتماعی را در نظر نگرفتند چرا که اگر می گرفتند. مصلحت اجتماعی را در نظر بگیرید.» اینها نمی توانند نماینده مجلس باشند.

اسکندری پور با بیان اینکه برخی از اعضای مجمع انتخاب و منصوب نشدند، افزود: امیدواریم رئیس هیئت فوتبال در ساختار هیئت تجدید نظر کرده و در کنار افراد مجرب از جوانان استفاده کند.

وی با بیان اینکه مطالبات و انتقادات به فوتبال استان ادامه خواهد داشت گفت: با حضور جوانان به دنبال تحول در فوتبال زنجان هستیم.

وی با اشاره به سبک های مدیریتی در دنیا گفت: تجربه و نتایج تحقیقات نشان می دهد در سازمان هایی که سبک مدیریت مستبدانه وجود دارد، مدیران موفق نبوده اند و نظام در حال فروپاشی است.

وی گفت: مسئولان باید پاسخگو باشند که چگونه برخورد کردند که فوتبال زنجان به آن جایگاه رسیده است.

1ec226b5 0605 497c a062 94c94f791677 خبر خاکستری

رهبری فعلی تاریخ فوتبال زنجان را خدشه دار کرده است

یکی از کاندیداهای هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به رکوردهای فوتبال زنجان گفت: استان زنجان در دهه شصت در بهترین لیگ تیم داشت و نتایج بسیار خوبی از خود به جای گذاشت و پس از آن تیم های خوبی در استان حضور داشتند. خاطرات خوشی به جا گذاشت

وی در ادامه با بیان اینکه قبلا بر این عقیده بودم که تیم زنجان می تواند به لیگ دسته اول برود و نتایج خوبی کسب کند، ادامه داد: آنها رفتند.

اسکندرپور با بیان اینکه مشاوران رئیس هیئت فوتبال استان زنجان نمی توانند توصیه خوبی به اصفهانی ها کنند، افزود: متاسفانه باعث شده اند استان زنجان نتواند از ظرفیت این مدیر استفاده کند.

وی با اشاره به کمیسیون های کمیسیون فوتبال گفت: مدیران فوتبال استان در این سال ها ثابت قدم بوده اند و این افراد نیز در مدیریت جدید مسئولیت خواهند داشت و مسئولان کمیسیون های فوتبال و مدیران استان منصوب خواهد شد و یا بهترین 20 درصد مدیران.

فرصت استیضاح رئیس هیئت فوتبال زنجان

یکی از کاندیداهای انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان گفت: از آنجایی که همان تفکر قبلی و همین افراد در سطح مدیریت فوتبال استان حضور دارند، فکر نمی کنم سطح فوتبال و رتبه آن را تغییر دهید. در کشور بسیار زیاد است مگر اینکه رئیس هیئت تغییر نکند.» اصول و جوانان تحصیلکرده و با تجربه را به مدیریت فوتبال زنجان بیاورند تا موفق شوند و در شرایط فعلی هیچ موفقیتی برای فوتبال زنجان حاصل نخواهد شد.

وی با اشاره به رای 50 درصدی رئیس هیئت فوتبال استان ادامه داد: رئیس هیئت فوتبال زنجان: «سوال.

منصور حسنی کمال در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه با روی کار آمدن رهبری قبلی، حامیان مالی و فوتبالی زنجانی از فوتبال دست کشیده اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در مدیریت قبلی تنها تیم فریدون اصفهانیان روی کار آمد. .

وی با بیان اینکه مدیریت قبلی فقط به دنبال جذب داور برای کار بود، تصریح کرد: برای اینکه داوران روی کار بیایند باید سایر بازیکنان را از صحنه خارج می کردند.

من به مدیران فوتبال فشار آوردم که منتظر معترضان باشند

کاندیدای هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به مشکلات هیئت فوتبال استان زنجان گفت: اگر فردی به این مدیریت اعتراض کند، مدیران فوتبال نیز از محرومیت های فشاری برای حذف فرد استفاده می کنند.

وی گفت: پیشینیان شما می گویند که رهبری قبلی ما را مجبور به کناره گیری از فوتبال کرده است. انتقاداتی به پیشکسوتان برای استعفا وجود دارد».

حسنی کمال با بیان اینکه هیچ یک از مسئولان برای تماشای مسابقات فوتبال ما به باشگاه ها نیامدند، افزود: فعالان فوتبال استان زنجان هم اکنون در صحنه هستند و فقط برای جوانان کار می کنند.

وی با بیان اینکه فوتبال زنجان به دلیل کم دلی بازیکنان رو به پیشرفت نبود، تصریح کرد: چهره های فوتبال زنجان در مدیریت قبلی افرادی بودند که مدیران فوتبال به دلیل گوش دادن به صحبت های مدیران فوتبال استان می خواستند از آنها یاد شود.

dcd91eb9 08b8 4097 92bf 3bf97edb431b خبر خاکستری

90 درصد شهرستان ها به ریاست هیئت مدیره رای ندادند

یکی از نامزدهای انتخابات هیات فوتبال استان زنجان با اشاره به انتخابات هیات فوتبال زنجان گفت: 90 درصد شهرستان ها به دولت فعلی رای ندادند اما مرکز استان به دولت فعلی رای داد.

وی با اشاره به سن مدیران فوتبال استان افزود: همه کسانی که بازنشسته می شوند به فوتبال می آیند در حالی که این فضا حضور جوانان را می طلبد.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال زنجان به خانه سالمندان تبدیل شده است، افزود: متاسفانه نمی توانیم آن را از خانه سالمندان حذف کنیم.

حسنی کمال با بیان اینکه 13 سال است که با این رهبری نتیجه ای نگرفتیم، تصریح کرد: فکر می کنم با این دولت اگر جلو برویم از ابتدا تا انتها خواهیم بود.

وی گفت: اگر این رهبری برنامه داشت تا امروز انجام می داد. “اگر تیم می توانست کاری انجام دهد، آن را انجام می داد.”

یکی از نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه رهبری فعلی با 11 رای روی کار آمدند، افزود: این رای شکننده و ناپایدار است.

تامی به خاطر مدیران فعلی فوتبال استان از افراد تاثیرگذار در فوتبال استعفا می دهد

وی با اشاره به استعفای فوتبالیست ها و اسپانسرها به دلیل سبک حاکمیتی در استان گفت: همه صنایع و پیشکسوتان و حتی صدا و سیما می گویند برای پیوستن به فوتبال زنجان باید این رهبری کنار گذاشته شود.

حسنی کمال با اشاره به اختلاف داوران و مدیریت فوتبال زنجان گفت: در مسابقه فوتبال موردی داشتیم که داوران به دلیل اختلاف بین اصفهانی ها به نفع حریف کار کردند و جوانان ما این را به عهده گرفتند. نوعی حکومت».

وی با اشاره به صنایع قدرتمند استان زنجان گفت: چرا پول صنایع زنجان به جیب تیم های لیگ یک می رود اما به زنجان نمی رود؟ تنها چیزی که برای حل این مشکل نیاز است یک مدیر شجاع و توانا است.»

کاندیدای هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به فروش تیم فوتبال شهرداری زنجان افزود: مدیران فوتبال زنجان باید پاسخگو باشند که چه زمانی، به چه کسانی، چگونه تیم را فروختند و پول فروش تیم کجاست؟

او گفت: «نمی‌دانستم انتخابات به این شکل پیش می‌رود.

با گمانه زنی ها در مورد وضعیت فوتبال در زنجان، رئیس هیئت فوتبال استان زنجان در مرحله اول باید پاسخگوی حاشیه فوتبال استان باشد و تفکر جدیدی را در این مجموعه آغاز کند تا حمایت همه افراد تاثیرگذار در فوتبال را جلب کند. .

اگر هیئت فوتبال استان زنجان نتواند به الزامات مطالبه گرانه پایان دهد، نه تنها نمی تواند در این مجموعه فعالیت کند، بلکه آسیب های روزافزونی به فوتبال استان وارد می کند.

به گفته کاندیداها، اگرچه بلباسی با حمایت رئیس سابق هیئت فوتبال و تیمش به ریاست هیئت مدیره رسید، اما باید برای حل و فصل وضعیت فعلی و جلوگیری از هرگونه استفاده از قدرت توسط مدیران سابق فوتبال با اتکا به الف، مستقل عمل کند. تفکر جدید خاطرات تیم شاهین زنجان را به واقعیت تبدیل خواهد کرد، هر چند این از توان مدیران فعلی فوتبال کشور خارج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید