شهادت مامور وظیفه شناس پلیس در درگیری با قاچاقچیان سوخت در هرمزگان


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839202

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: گروه رضا احترامی از شهرک امداد و نجات بندرعباس برای برخورد بی رحمانه با قاچاقچیان در درگیری با قاچاقچیان به سوخت آسمانی تبدیل شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار گلمرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: به شهرستان بندرعباس در محدوده پاتل خودرو را متوقف و با استفاده از علائم هشدار دهنده پلیس مانند چراغ راهنمایی و رانندگی و ایست با ارائه هویت پلیسی و ارائه خودرو. کارت های شناسایی او
وی افزود: پس از بررسی بارنامه مشخص شد که بارنامه جعلی بوده و راننده اعتراف کرد که محموله را با سوخت از اصفهان به روستای گچین بارگیری کرده و قصد فروش آن را به قاچاقچیان داشته است. کارکنان، در فاصله 6 متری از جاده اصلی در لبه سیاه توقف کرده و از ادامه مسیر خودداری کردند.
یکی از افسران انتظامی استان گفت: در همین حال اسکورت یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس برای جلوگیری از انتقال خودرو و ابتدا با یکی از ماموران در جهت مخالف عمدا و با سرعت زیاد مورد حمله قرار گرفت. درگیری کوچک با یکی دیگر از افسران به هویت قوی اولین «رضا احترامی» منجر به شهادت این افسر پلیس به نام جان برکف شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: راننده پژو پارس به هویت دانیال ج (فرزند راننده تانکر) که بر اثر اصابت گلوله دو شهید از ناحیه پا مجروح شده بود در بیمارستان صاحب الزمان بندر(عج) تحت مداوا قرار گرفت. عباس پس از دستگیری
گفتنی است در این عملیات 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 100 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید