شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران در درگیری با قاچاقچیان مسلح

ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803167

سردار احمد طاهری از شهادت فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در عملیاتی با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون اظهار داشت: مرکز کشور را در اختیار دارند که موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گزارش کردند.

وی افزود: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های سیب و سوران با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی، قاچاق را رصد و کنترل کردند. این افراد توسط یک دستگاه وانت نیسان در حال حرکت محموله مواد مخدر در حوالی روستای کنمیر سوران شناسایی و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل پلیس، بی توجهی به هشدارها به سمت پلیس تیراندازی کردند و درگیری مسلحانه رخ داد.

وی گفت: در این درگیری که بر اثر آتش شدید تکاوران نیروی انتظامی حدود نیم ساعت به طول انجامید، یکی از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و قاچاقچی دیگر با استفاده از تاریکی شب به اطراف متواری شد.

این افسر ارشد انتظامی افزود: متاسفانه در این درگیری سرگرد وحید سالاری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران به دلیل جراحت از ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد اما تلاش تیم پزشکی برای نجات جان وی ناکام ماند. جان برکف افسر پلیس استان به شهادت رسید.

وی افزود: در این عملیات 305 کیلوگرم و 766 گرم تریاک از یک قبضه سلاح کلاش به همراه 96 فشنگ از خودروی توقیف شده توسط قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تبریک و تسلیت شهادت افسر جان بارکف گفت: تحقیقات پلیسی ویژه برای شناسایی و دستگیری متهم فراری آغاز شده و نتیجه متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید