هر جبهه ای که برای بسیج تعیین شده بود آنجا حضور داشت / بسیج نمونه بارز مستضعفان است


ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912705

حجت الاسلام یوسف احمدی گفت: هر جبهه ای که برای بسیج تعیین شده بود اعم از جهاد سازندگی، مبارزه با داعش و… در آنجا حضور داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید، امام خمینی (ره) تشکل ها و نهادهای مقدسی را تأسیس کردند که یکی از آنها بسیج شجره طیبه بود.

وی افزود: زمانی که نیروی مقاومت بسیج راه اندازی شد، از نیروهای مردمی برای مقاومت و دفاع شجاعانه از مردم استفاده شد تا در برابر همه آرمان هایی که به عهد خود ایستاده اند ایستادگی کنند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: بسیج یکی از نهادهایی است که در این 40 سال شکست نخورده است، در واقع تبار بسیج در همه خوشی ها و سختی ها با مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بسیج در جبهه های جنگ تحمیلی، سیل، زلزله، حفاظت از حرم و مبارزه با استکبار در خط مقدم بود در حالی که در این 40 سال بومی ها و غربی ها. در برخی مصیبت ها، توهین و تهمت، خود را به بسیج فروختند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: بسیج مصداق بارز ظالم اقتدار است که در همه اعصار حضور داشته و تا کنون هیچ انحطاطی از او دیده نشده است، بلکه آنچه دیده شده یک قیام است، یک نور است. یک نعمت.”

وی افزود: امام راحل بسیج را برای همه فرقه ها تأسیس کرد تا همگان بتوانند برای پاسداری از مردم مسلمان و مقابله با استکبار جهانی یک موکب نشکن و قوی تشکیل دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هر جبهه ای که برای بسیج تعیین شده اعم از جهاد سازندگی، مبارزه با داعش و… در آنجا حضور داشته است.

حجت الاسلام احمدی گفت: در سوریه صحنه های بسیار زیبایی از مبارزات نیروهای مقاومت خلق شد که همزمان با سیل در خوزستان اتفاق افتاد و همه نیروهای جبهه مقاومت در کنار مردم بودند تا خسارات وارده را جبران کنند. توسط سیل

وی بیان کرد: بسیاری از مردم سراسر انقلابی گری بودند اما در بحران ها میدان را ترک کردند اما بسیج در این 40 سال هیچ عرصه علمی، هنری، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را رها نکرده است بلکه همواره با صلابت برای پاسداری از نظام مقدس است. جمهوری اسلامی ایران گامی رو به جلو برداشته است.

حجت الاسلام احمدی گفت: من به نمایندگی از همه افرادی که در فعالیت های فرهنگی فعالیت می کنند دست بسیجیان را می بوسم و همانطور که امام راحل فرمودند دوست دارم بسیجی و پاسدار باشم دوست دارم قبول شوم. بسیج جرگه و ما توانستیم در مسیر آرمان های انقلاب باشیم، بسیجی اسلامی باشیم و زندگی ما نیز در این راه به شهادت ختم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید