منطق اصلی بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت/ تداوم فرهنگ بسیج است. از عبور خطرات اطمینان حاصل کنید

ساعت: 08:47
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786526

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امانولا علیمرادی گفت: تداوم تفکر و فرهنگ بسیجی و ترویج آن موجب غلبه بر همه مخاطرات و حرکت ارزش های انسانی به رأس جامعه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علی مرادی در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه بسیجی بودن و بسیجی بودن برای انسان مایه افتخار است، گفت: بسیجی کسی است که همه جا و در زمانی که اسلام و ملت به او نیاز داشته باشد حضور داشته باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در منطق بسیج تسلیم و ناامیدی وجود ندارد و بسیج تهدیدها را از بین می برد و آنها را به فرصت تبدیل می کند. زیرا در اصل بسیج، تبدیل تهدید به فرصت است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج در پنجم آذر سال 58 توسط امام راحیل مصداق کامل تبدیل تهدید به فرصت برای بودیسم بود، خاطرنشان کرد: در معرض تهدید عملی، کشتی های آنها به سمت خلیج فارس حرکت کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: ملت ایران که آن روز هیچ نیروی آماده نظامی، دفاعی، موشکی نداشت. ناگهان ایالات متحده با او مقابله می کند و با تمام توان او را تهدید می کند. این یک تهدید است و کمتر از یک ماه از صدور سیزدهم آبان که امام دستور تشکیل بسیج در پنجم آذر را صادر کردند، نگذشته است. این اقدام کمتر از یک ماه پس از حادثه 4 نوامبر و با حضور گسترده و نمایش قدرت در برابر تهدید ایالات متحده صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی تصریح کرد: در واقع تشکیل بسیج تهدید را به فرصت تبدیل کرد و این حقیقت بسیج است؛ در حالی که بسیجیان به عنوان یک نیروی دفاعی در حال توسعه هستند. اگر امام راحل از این تهدید می ترسید، این حرکت عظیم بسیج صورت نمی گرفت، معلوم نبود سرنوشت کشور تا کجا پیش می رفت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وجود بسیج این تهدید را به یک فرصت بزرگ تبدیل کرده است. پس منطق اصلی بسیج حذف تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تداوم تفکر و فرهنگ بسیجی و همگانی شدن آن ضامن عبور از همه مخاطرات و حرکت به سمت بالای ارزش های انسانی در جامعه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید