از شبکه خرده فروشی توانمند بیمه ملت اطمینان حاصل کنید و نهایت استفاده را ببرید

ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802544

نمایشگاه ایمن به عنوان واحد اجرایی شرکت به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی (7 مهرماه) با محوریت سیاست های این شرکت برای توسعه بازار خرده فروشی، افزایش سهم بازار بیمه آتش سوزی، توانمندسازی و حداکثرسازی ظرفیت پذیرایی از نمایندگان برگزار شد. به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی (23 بهمن) تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت به نقل از مدیریت بازاریابی؛ مقایسه عملکرد نمایندگان شعب در صدور بیمه نامه آتش سوزی با 35 درصد تخفیف از 7 مهر لغایت 24 دی ماه 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل؛ رشد عالی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش؛ در جشنواره بیمه آتش نشانی ایمانشو، عملکرد نمایندگان استان های یزد و کرمان در واحد یزد با رشد 111 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از استفاده مناسب از شبکه تجارت از فرصت دارد.

همچنین شعبه ساری و نمایندگان فعال فروش بیمه آتش سوزی در استان های مازندران، سمنان و گلستان موفق به افزایش 58 درصدی حق بیمه آتش سوزی نسبت به سال 99 شدند.

نمایندگان استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، کوکیلویه و بویراحمد و فارس در شعبه شیراز نیز برنامه های خوب و مطلوبی را برای فروش بیمه آتش سوزی ارائه کردند. رشد فروش 57 درصدی نسبت به سال گذشته.

بر اساس این گزارش؛ شعب تبریز و اصفهان نیز در فروش این بیمه نامه ها حدود 50 درصد رشد داشته اند و رشد فروش از طریق کانال نمایندگی در شعب رشت، مشهد، اهواز و تهران در رتبه های بعدی قرار دارند.

* اهمیت آموزش فنی و بازاریابی در فروش بیمه آتش سوزی

رئیس شعبه در شیراز وی به برگزاری جلسات آموزشی در راستای ارتقای دانش فنی نمایندگان در حوزه آتش نشانی و توسعه فروش در این حوزه در بین شبکه تجارت اشاره کرد و گفت: با مساعدت مدیریت آتش نشانی; یک دوره آموزشی دو روزه در این شعبه با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد.

سیدنیما تمایل نمایندگان را برای آشنایی هرچه بیشتر با مسائل فنی و بازاریابی در حوزه بیمه آتش سوزی دانست و افزود: در این دوره آموزشی علاوه بر ارائه طرح های مختلف، نیازهای اطلاعاتی نمایندگان از طریق پرسش و پاسخ برطرف شد.

پاد با اشاره به حمایت و پیگیری معاونت توسعه بازاریابی و مدیریت امور صنعت، نمایندگان و کارگزاران، ادامه داد: نمایندگان تحت پوشش واحد شیراز بسیار باسواد هستند و مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند و در صورت وجود فنی و دوره های آموزشی بازاریابی به همین ترتیب ادامه دارد. در همه زمینه های بیمه ای موفقیت خود را نشان می دهند.

رئیس شعبه شیراز؛ وی با تاکید بر پاسخگویی 24 ساعته همکاران شعبه گفت: کارشناسان این صنعت آمادگی کامل برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات شبکه تجارت را دارند.

وی دستیابی به رشد 57 درصدی حق بیمه از طریق شعبه شیراز را موفقیتی بزرگ عنوان کرد و ادامه داد: و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به بهترین نحو.

سیدنیما پاد برگزاری و ادامه دوره های آموزشی را بسیار مفید دانست و در پایان سخنان خود گفت: به صورت روزانه و هفتگی فروش در شهرستان ها را رصد می کنیم و به شبکه خرده فروشی در بهبود آن کمک می کنیم.

* ارائه موفق واحد اهواز در جشنواره ایمان شو

رئیس شعبه اهوازوی با اشاره به اهمیت کار تیمی در شبکه خرده فروشی و تعامل ستاد و شعب، گفت: جشنواره ایمنی تمرین بسیار خوبی برای بیمه نامه خرده فروشی بیمه ملت است و فروش این تعداد بیمه آتش سوزی نشان می دهد که بیمه ملت کشور. بیشتر همین است.

علی رعیت به حمایت و تشویق نمایندگان صنعت اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر معمولا جلساتی با نمایندگان به صورت دوره ای و با رصد فعالیت های روزمره شبکه بازرگانی برگزار می شود. ما نمایندگان را همراهی می کنیم.

رئیس واحد اهواز برگزاری دوره آموزشی فنی و بازاریابی را مهم برشمرد و افزود: هنوز موفق به برگزاری دوره آموزشی در واحد اهواز برای برگزاری جشنواره ایمنی و فروش بیمه آتش سوزی نشده ایم اما در تلاش هستیم تا این مهم محقق شود. تا آنجا که ممکن است – به زودی.

رایت به پتانسیل بالای شعبه اهواز و نمایندگان آن اشاره کرد و ادامه داد: همواره در تلاش هستیم تا خدمات بهتری به بیمه گذاران برای جلب رضایت آنها ارائه دهیم.

بر اساس این گزارش، شبکه تجارت از فرصت ایجاد شده در جشنواره بیمه آتش سوزی استفاده کرد.که درمشعلان می توانند از تخفیف ۳۵ درصدی اعلام شده در زمینه بیمه آتش سوزی استفاده کنند.

همچنین با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا پایان جشنواره ایمن باقی مانده است، امیدواریم شبکه خرده فروشی از این فرصت برای بهبود فعالیت های بازاریابی و فروش خود استفاده کرده و برای جمع آوری سبدهای بیشتر تلاش کند..

دیدگاهتان را بنویسید