اطمینان حاصل کنید که تصمیمات امنیتی با شفافیت قوای سه گانه اجرا می شود


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855624

سنگدوینی گفت: دشمنان زیادی داریم که در صدد آسیب رساندن به نظام هستند، طرح شفافیت قوای سه گانه باید بتواند مردم را از تصمیمات آگاه کند و در اجرای آن به برخی راهکارهای امنیتی اهتمام داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با گلستان ما گفت: این موضوع در این قانون دیده می شود.

نماینده مردم گرگان و آک کالا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این قانون باید راه خود را طی کند و آنچه امنیت ملی ما را آسیب می زند و تهدید می کند باید در اجرای آن اهتمام داشته باشد و این شفافیت معنا ندارد و هست. مهمترین سوال

سنگدوینی گفت: ما دشمنان زیادی داریم و با توجه به اینکه در تحریم هستیم و جامعه غربی به دنبال ایجاد مشکل برای ما هستند، همه به دنبال این هستند که ما را دچار مشکل کنند و امنیت ملی ما را به خطر بیندازند.

وی افزود: این قانون مصوبه 290 نماینده است و این تعداد نماینده این طرح را امضا کردند تا در دادگاه ارائه شود و این مسیر را طی کنند. این طرح کلمه به کلمه مطرح شده است، شاید من موافق یا مخالف این طرح باشم، اما وقتی رای می دهد باید از او اطاعت کنم.

این مقام مسئول افزود: ما حکومت جمهوری هستیم و تصمیماتی که در این سه قوه گرفته می شود باید از سوی مردم اطلاع رسانی شود، برخی تصمیمات امنیتی است و باید به آن رسیدگی شود و از سوی دیگر برخی از تصمیمات باید انجام شود. افراد آگاه.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید