حاج قاسم از دل تهدیدها فرصت ایجاد کرد/ ضرورت معرفی و تقویت مکتب نسل جوان شهید سلیمانی + فیلم

ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795345

سردار سالاری با بیان اینکه شهید سلیمانی مردی است که از دل بحران ها و تهدیدها فرصت سازی می کند، گفت: باید مکتب شهید سلیمانی را تقویت کرد و خود را به نسل جوان معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز در گفتگو با خبرنگار هرمز از ویژگی های شخصیتی خود و مکتب شهید سلیمانی صحبت کرد.

سردار سالاری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مردی متدین، مؤمن و شجاع بود که از اول انقلاب در صحنه بوده و از ابتدای جنگ در کنار رزمندگان اسلام بوده است.

هرمز; حاج قاسم چگونه محبوب شد؟

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) : شهید سلیمانی با وجود اینکه جوانی ارزشمند و ولایی بود، خیلی زود مورد محبت قلبی قرار گرفت و از همان آغاز جوانی زمینه را برای جنگ و جنگ و تزکیه دشمن فراهم کرد و رزمندگان راه اندازی کردند. هشت سال پاسداری مقدس

افتخار بزرگی برای استان هرمزگان است که شهید حاج کاسم فرمانده و مورد علاقه رزمندگان استان هرمزگان و فرمانده لشکر ثارولا، جمعی از رزمندگان هرمزگانی بود که افتخار حضور در حضور چنین فرمانده شجاع و شجاعی

هرمز; حاج قاسم چه تقدیم به دنیا کرد؟

سردارسالاری: آنچه امروز حاج قاسم به جهانیان عرضه کرد؛ این شجاعت و اراده او بود که او را به شهرت رساند. همه دشمنان متکی به حاج قاسم بودند، چهره مقتدر، شجاع و متواضع او برای دشمنان وحشتناک و دوستان و دوستدارانش جذابیت خاصی داشت و توانست جایی در قلب مردم عزیز ایران اسلامی باز کند. مانند جهان اسلام و مردم آزادیخواه در سراسر جهان

چیزی نبود جز آنکه بر خود مسلط بود و اعمالش را در راه رضای خدا قرار می داد، خداوند محبت او را در دل او پر می کرد، حاج قاسم انسانی از این دست بود. این شجاع که در چهل سال گذشته مدام در میدان جنگ بوده و به تعبیری لباس رزم را از تن در نمی آورد. وی از علمای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های دفاع مقدس بود. فردی که در خط مقدم نبرد با دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار بود و خواب را از چشم دشمن گرفته بود.

هرمز; آیا می توان شهید سلیمانی را مدیر بحران نامید؟

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان: حاج قاسم از قوت هم افزایی و انسجام بین ملت ها و مسلمانان در سراسر جهان بود. او به درخواست آنها فرصت هایی برای تهدید ایجاد کرد و او بود که توانست فرصت هایی برای بحران ها و تهدیدها ایجاد کند و ورق را به نفع اسلام و مسلمین برگرداند.

شهید سلیمانی با حضور مردم زمینه توسعه جبهه مقاومت را فراهم کرد و این سردار دلیر شبانه روز در دفاع از ارزش ها، آرمان های اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) جنگید و خداوند ثواب آن را به او داد و به فرموده مقام معظم رهبری به پاس زحمات بی دریغش در این سالها شهادت داده شد. چیزی جز شهادت در راه خدا نمی تواند از خواسته های پیشوای دل ها باشد.

از خدمات آنها به جهان اسلام صحبت کنید

سردار سالاری: حاج قاسم از کسانی بود که همیشه آرزوی شهادت داشت، خدمات ارزنده ای که این شهید والامقام به نظام و دیگر کشورهای اسلامی ارائه کرده مشخص است. شاید سالها طول بکشد تا همه ما خدمات ارزشمندی را که حاج قاسم برای جهان اسلام و کشورهای آزادیخواه و مردمی که در جهان اسلام مخالف ظلم و ستم بوده اند ارائه کرده است.

شناخت خوب مسیر مکتب حاج قاسم و تبیین، تبیین و تقویت این مکتب برای نسل جوان و مردم ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان و ادامه راه سردار دلا مهم است.

حاج قاسم در همه صحنه ها حضور پر رنگی داشت، چهره محبوب این سردار عزیز این فرصت را به خیل عظیمی از جوانان این خطه داده بود تا با علاقه به حضور ایشان بروند.

امروز همه جا نام شهید سلیمانی را می شنویم یعنی چه؟

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان: امروز نام حاج کاسم زینب نام هر کوچه و پس کوچه این شهر و دیار و حتی کشورهای دیگر است. این نشان دهنده صلابت و قدرت و پیروزی مکتب حاج قاسم است و به عبارت دیگر حاج قاسم و شهادتش از خود حاج قاسم زنده تر و پیروزتر است. این مکتب تاکنون توانسته است زمینه ساز پرورش نسل های جسور، ولایی و حامی در آینده باشد. امیدواریم بتوانیم راه این شهید را که برای همه ما قسم خورده است با قدرت و انرژی ادامه دهیم.

از ولایت مداری و تواضع شهید سلیمانی صحبت کنید

سردار سالاری: شهید سلیمانی مرد میدان نبرد، مرد مخلص اراده و توکل بود. ولایت این شهید والامقام زبانزد است و به جرات می توان گفت آنچه باعث شهرت حاج قاسم شد ولایتمداری و توجه ایشان به فرامین مقام معظم رهبری بود که باید درس بزرگی برای همه ما باشد.

شهید سلیمانی با وجود اینکه مسئولیت ها، رتبه ها، مقام ها و مقام های مهمی داشت، اما خود را نسبت به مردم، خانواده های شهدا و رزمندگان متواضع می دانست و در بین آحاد جامعه به عنوان الگو به شمار می رفت.

انتهای پیام/

.

دیدگاهتان را بنویسید