گزارش وزیر اطلاعات از ابعاد امنیتی تحولات اخیر کشور/ مروری بر تحولات اخیر تهران


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903377

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی با حضور مسئولان مربوطه به اغتشاشات استان تهران رسیدگی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این هفته از شنبه تا پنجشنبه جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

کمیسیون اصل 90 در حال بررسی اجرای تبادل اطلاعات معدنی بین وزارت اقتصاد و وزارت امنیت است.

کمیسیون اصل 90 قانون اساسی روز سه شنبه در جلسه ای با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، نحوه اجرای تبادل اطلاعات معدنی بین وزارت اقتصاد و وزارت امنیت را بررسی می کند. قانون اطلاعات ملی بودجه 1401.

همچنین بررسی عملکرد وزارت اقتصاد و مرکز اطلاعات مالی در زمینه اجرای تکالیف قانونی مبارزه با پولشویی، بررسی انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی و بررسی آخرین وضعیت اجرای سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور از دیگر برنامه های این کمیته در روز سه شنبه است.

روز چهارشنبه، اعضای کمیسیون قانون اساسی تحت هنر. 90 با حضور وزارت راه و فواید عمومی، بهداشت و درمان و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی وضعیت فعلی سامانه اطلاعاتی کل حوادث و سوانح رانندگی و موضوع دوربین های کنترل سرعت را بررسی می کند.

رفع موانع تولید لوازم خانگی در کمیسیون جهش و رونق تولید بررسی می شود.

کمیته ویژه جهش و رونق تولید روز یکشنبه به بررسی گزارش کمیته قضایی درباره طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور ادامه می دهد و روز سه شنبه در جلسه ای بررسی مشکلات و رفع موانع تولید لوازم خانگی با حضور وزارتخانه های اقتصاد، دارایی، صنعت و معدن و بررسی شورای گفتگوی دولت و خصوصی ادامه خواهد داشت.

وزیر علوم به کمیسیون آموزش می رود

گزارش رئیس مرکز پژوهش های مجلس از فعالیت ها و برنامه های این مرکز در حوزه آموزش از دیگر برنامه های این کمیته در روز یکشنبه خواهد بود و محمدعلی زلفی گل روز سه شنبه میزبان کمیته آموزش برای پاسخگویی خواهد بود. سوالات به نمایندگان. دادن

بررسی وضعیت بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی



کمیسیون اجتماعی روز یکشنبه طرح دوموفقیتی بررسی ماده 112 قانون برنامه پنج ساله ششم را با حضور گروه کارشناسی بررسی می کند و روز سه شنبه نیز طرح اصلاح ماده 5 این قانون انجام می شود. در مورد بیمه کارگران ساختمانی

همچنین اعضای کمیته اجتماعی ادامه لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را روز شنبه در جلسه کمیسیون زن و خانواده با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بررسی خواهند کرد. و وزارت دادگستری

وزیر نیرو به کمیته اقتصادی می رود



کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه به بررسی طرح نظام جامع حسابداری و حسابرسی و لایحه معافیت و معاملات دستگاه های اجرایی استفاده کننده از منابع مالی بین المللی ادامه می دهد.

همچنین اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه روز سه شنبه با حضور علیرضا محرابیان وزیر نیرو آخرین وضعیت رفع آثار اقتصادی عدم رعایت مفاد قانونی صنعت برق کشور را بررسی خواهند کرد.

بررسی تحولات اخیر تهران در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در نشست روز یکشنبه پیشبرد طرح تشکیل سازمان حفاظت از اطلاعات پزشکی قانونی و در جلسه روز سه شنبه آخرین تحولات استان تهران را بررسی خواهند کرد. حضور مسئولان مربوطه

وضعیت فروش نفت در کمیسیون انرژی در دست بررسی است



اعضای کمیسیون انرژی کمیسیون انرژی مجلس روز یکشنبه با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آخرین وضعیت فروش نفت و توسعه میادین مشترک نفت و گاز را بررسی خواهند کرد.

بررسی تامین خوراک نیروگاه ها در زمستان سال آینده برای جلوگیری از اختلالات و تامین تامین بخش های مختلف صنعت و کشاورزی در تابستان سال آینده با حضور علیرضا محرابیان وزیر نیرو از دیگر برنامه های روز سه شنبه این کمیسیون خواهد بود.

وزیر میراث فرهنگی به کمیسیون بهداشت می رود

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز یکشنبه برای پاسخگویی به سوال سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم به کمیته بهداشت می رود.

همچنین بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه در کمیسیون بهدشت حضور می یابد تا به جمعی از سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

ادامه بررسی آخرین وضعیت اجرایی نظام پزشک خانواده و ارجاع توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور معاونان بهداشت از دیگر برنامه های این کمیته در روز سه شنبه خواهد بود.

قانون ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون صنایع در حال بررسی است

کمیسیون صنایع و معادن روز شنبه با حضور مسئولان قوه مجریه مشکلات صنعت نساجی و در جلسه روز یکشنبه لایحه مضاعف الحاق یک تبصره به ماده 10 قانون سازمان را بررسی می کند. صنعت خودرو در دستور کار جلسه علنی قرار خواهد گرفت

ادامه بررسی طرح بهبود وضعیت فعالیت تحقیق و توسعه و نوآوری در معدن و صنعت کشور با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی کشور از دیگر برنامه های کمیسیون در روز یکشنبه خواهد بود. .

کمیسیون ساختمان میزبان وزرای راه، دادگستری و نیرو خواهد بود

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری روز یکشنبه برای ارائه گزارش عملکرد وزارتخانه خود در کمیسیون ساخت و ساز حضور می یابد.

همچنین علیرضا محرابیان وزیر نیرو و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با حضور در کمیسیون شهروندان به سوالات نمایندگان پاسخ خواهند داد.

بررسی وضعیت توسعه زیرساخت های ریلی کشور با مشارکت سازمان برنامه بودجه و وزارت راه و فواید عمومی از دیگر برنامه های این کمیته در روز دوشنبه خواهد بود.

وزرای دادگستری و آموزش و پرورش به کمیته فرهنگ می روند



اعضای کمیته فرهنگ روز یکشنبه لایحه سامانه جامع باشگاه های جمهوری اسلامی ایران را بررسی و طرح اصلاح ماده یک قانون تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران را بررسی خواهند کرد. .

بررسی ارائه گزارش وزیر دادگستری و استماع گزارش یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر برنامه های این کمیسیون در روز سه شنبه خواهد بود.

همچنین روز یکشنبه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست گزارش رئیس اتاق حسابرسی درباره تصمیمات برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و بررسی مشکلات مربوط به شکر و صنعت قند از دیگر برنامه های این کمیته در روز یکشنبه خواهد بود.

گزارش وزیر اطلاعات از ابعاد امنیتی حوادث اخیر کشور به کمیسیون امور داخلی کشور

کمیته و شوراهای داخلی کشور گزارش وزیر اطلاعات در خصوص ابعاد امنیتی حوادث اخیر کشور را در هفته جاری دستگاه های اجرایی بررسی می کنند که در دستور کار این کمیسیون نیز قرار دارد.



دیدگاهتان را بنویسید