موج هیجانی مردم جنوب کشور در آستانه دومین سالگرد/ عواطف ملت ایران گره خورده به اینکه مردم پیشوای دلها هستند.

ساعت: 09:02
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794024

مردم خونگرم کشور یاد سردار حاج قاسم سلیمانی را فراموش نکرده و برادری و مهربانی سردار دلا را به یاد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; خبر شهادت حاج قاسم را می توان یکی از بدترین اخبار منتشر شده در ایران دانست زیرا یکی از ایرانیان برای مردم این سرزمین قهرمان ملی بود.

پیمان مردمی با حاج قاسم را نمی توان در یک مقام عالی رتبه نظامی گنجاند زیرا شهید سلیمانی با اقدامات مردمی خود در دل مردم نفوذ کرده است.

8a43715f fbff 4b8b 8fda 4e25a79c0b5c خبر خاکستری

شهید سلیمانی با شهادتش تمام دنیا را تکان داد

محمد زرای دانش آموز جوان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شهید سلیمانی با شهادتش تمام دنیا را در شوک فرو برد، خبر شهادت پیر و جوان را به گریه انداخت.

این دانش آموز جوان بندرعباسی با بیان اینکه شهید سلیمانی را الگوی زندگی می داند، گفت: برای پیشبرد اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی باید ماموریت هایی را که در جامعه بر عهده داریم انجام دهیم.

زارای کمک به افراد محروم را یکی از ویژگی های سردار شهید سلیمانی برشمرد و گفت: ما دانش آموزان با آموختن و کسب تجربه می توانیم در سمت هایی قرار بگیریم که سعی در خدمت به افراد اقشار ضعیف جامعه داشته باشیم. “

1fce22b0 aa56 45dd ab60 1da002181983 خبر خاکستری

شهید سلیمانی متدین و مردمی بود

لشکری ​​یکی دیگر از شهروندان بندرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ما به بیان ویژگی های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی را می توان مردمی، متدین و پیرو انقلاب و سرباز رهبری نامید.

پیرمرد بندرعباسی گفت حاضر است خبر فوت پسرم را بشنود اما خبر شهادت حاج قاسم را نه.

لشکری ​​تاکید کرد: محبوبیت شهید سلیمانی از زمان شهادت وی نه تنها در بین مردم ایران بلکه در تمامی جوامع بشری افزایش یافته است.

این شهروند بندرعباسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: همه مردم ایران اسلامی عشق شهید سلیمانی را در دل دارند و پیرو مکتب او هستند.

انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

حسین زاده از بانوان زحمتکش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ما، شخصیت شهید سلیمانی را یک شخصیت فراملی توصیف کرد و گفت: سردار سلیمانی مردی بود که اکنون آزادی خود را مدیون او هستیم.

این بانوی بندرعباسی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها باید بدانند خون افرادی مانند شهید سلیمانی پایمال نمی شود، ادامه داد: وی افزود: کسانی که این جنایت را مرتکب شدند مطمئن باشید که با انتقام سختی هم علیه ایران اسلامی و هم در مقابل جبهه مقاومت مواجه خواهند شد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه ریختن خون حاج قاسم باعث رشد و بالندگی شده است، گفت: اگر دیروز حاج قاسم را از ما گرفتند، امروز در مکتب اسلام به حاج قاسم می آموزیم که دنیا پر از ویژگی های ممتاز این شهید بزرگوار است. بودن.

4d17f29b 7024 4c8e 82f8 f063490365cc خبر خاکستری

مبارزه حاج قاسم با داعش جهاد اکبر بود

رستمی پور یکی از کارگران شهرداری بندرعباس شهید سلیمانی را نماد امنیت ملی عنوان کرد و گفت: حضور خالصانه ایشان در جبهه های حق علیه باطل و همچنین مبارزه با داعش را می توان جهاد بزرگ ایشان نامید. “

این کارگر بندرعباسی گفت: حاج قاسم برایم مثل پدر بود و خبر شهادتش دلم را سوزاند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی این اسطوره جهانی را برای همیشه در ذهن خود به یاد خواهند داشت.

رستمی پور در بخشی دیگر از گفت و گوی خود با تاکید بر اینکه بر همه سختی ها و بدبختی های جامعه می توان فائق آمد، گفت: وجود امنیت در جامعه بر همه آنها ارزش دارد و ما این امنیت را مدیون رشادت های این عزیزان هستیم. شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهید سلیمانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید