سردار سپهبد شهید سلیمانی پرافتخارترین و ملی ترین شخصیت بود/ با شهادت حاج قاسم وحدت در جامعه اسلامی افزایش یافت.

ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798234

سردار علی محمد اکبری گفت: دشمن در محاسبات خود اشتباه کرد و با کشتن و شکنجه حاج حاجیم وحدت جامعه را افزایش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار محمدعلی اکبری صبح چهارشنبه در همایش حاج قاسم لشکر زهرایی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی به همه ادیان و مذاهب دستور داد تا داعش را نابود کنند و این موضوع نه تنها اسلام بلکه کل جهان و ادیان را از دست داعش نجات داد.

وی با بیان اینکه همه مذاهب مدیون حاج قاسم هستند، گفت: سردار سلیمانی یک ملت و ملی‌ترین فرد بود، گفت: حاج قاسم متعلق به هیچ جناح و گروهی نبود.

سردار اکبری با بیان اینکه حاج قاسم به دعوت رسمی دولت عراق وارد بغداد شده و به دستور رئیس جمهور آمریکا توسط شخص ثالث کشته شده است، گفت: این موضوع قابل پیگیری قانونی است.

وی خاطرنشان کرد: داعش برای ایجاد رعب و وحشت در اسلام در دنیا به وجود آمد، برای مقابله با اسلام ناب محمدی آمد.

سردار اکبری با بیان اینکه حاشیه ها و اعتراضات به گرانی بنزین در سال 98 وحدت را در جامعه از بین برده بود، اذعان داشت: دشمن در محاسبات خود اشتباه کرد و با کشتن و شکنجه حاج حاجیم وحدت را در جامعه افزایش داد.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم باعث ایجاد وحدت در جهان اسلام و ایران شد، تصریح کرد: ولایتمداری، اخلاص، مقابله با دشمن و توجه به نقاط ضعف از ارکان مکتب حاج قاسم است.

سردار اکبری در پایان خاطرنشان کرد: مردم سالاری، کمک به مردم و مردم نیکوکار از دیگر ویژگی های حاج قاسم است و ادامه داد: باید از سردار سلیمانی الگو گرفته و به عنوان یک سبک زندگی ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید