از تصرف نفتکش های یونانی تا تحقق جوخه ترور موساد / سپاه؛ این تعبیر خواب های نگران کننده اسرائیل است


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854846

برای توضیح آیه:

اگرچه دشمنان به رهبری اسرائیل از هیچ اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نخواهند کرد، اما هرگز قادر به مقابله نظامی با ایران نخواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، رژیم دروغین صهیونیستی که البته ریشه، تمدن، تاریخ و فرهنگ ندارد، از بدو شکل گیری به دنبال دشمنی با ملت ایران و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هرگز از آن دشمنی دست برنداشته است. و جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه های دینی و راهبردهای سیاسی خود هرگز تسلیم زیاده خواهی های دشمنان نشده و همواره دست برتر قدرت بوده است.

اگرچه مصادیق دشمنی اسرائیل با ملت ایران بسیار است، اما آنچه مسلم است فروپاشی این رژیم دروغین و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران است که باعث شده هرگز در مقابل ما بایستند.

امروز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تعبیر خواب های آشفته موساد است و سران این رژیم دروغین به خوبی می دانند که پس از هر اقدامی علیه ایران در آستانه نابودی قرار خواهند گرفت. .


6def47c0 cde5 4c0e 9bf4 26e05ce78737 خبر خاکستری


واکنش قاطع ایران به توقیف دو نفتکش یونانی راه را برای انتقال نفتکش ایرانی هموار می کند.

حنیف غفاری در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیور گفت: این موضوع بارها مورد تاکید قرار گرفته و ثابت شده است که دیپلماسی صادقانه هم در گرو رصد آگاهانه و هوشمندانه رویدادهای بین المللی و هم اقدام قاطع و موثر در قبال آن است.

وی افزود: اگر بازیگری چه در عرصه راهبردی و چه در حوزه تاکتیکی بخواهد به منافع ملی ما لطمه بزند، کشور ما باید به این شرکت کننده واکنش سریع و صمیمانه نشان دهد به این معنا که کشور مقابل این واقعیت را درک کند. جمهوری ایران، مردم و نظام ما بهایی تمام می شود.

این کارشناس بین الملل گفت: یونانی ها در جریان توقیف کشتی یونانی، نفتکش ایرانی را طبق دستوری که از آمریکایی ها دریافت کردند و با هماهنگی وزارت امور خارجه آمریکا، به تصرف خود درآوردند. به گفته وی، سفیر کشورمان در یونان و اعضای سفارت ایران در این باره صحبت کردند و با ارسال پیامی به دولت یونان اعلام کردند که این تصمیم غیرقانونی و سیاسی است و باید هرچه سریعتر آن را لغو کنند.

غفاری گفت: مقامات یونان در پاسخ به ایران گفته اند که ما نمی توانیم روی این موضوع کار کنیم و نفتکش ایرانی باید توقیف و به آمریکا ارسال شود. معادله کاملاً تغییر کرده است.

وی افزود: طرف یونانی برای دریافت این اقدام به وی پول پرداخت می کند و در نهایت حکم دادگاه وی توسط دادگاه دیگری لغو شد و مقدمات انتقال نفتکش ایرانی و محموله آن در حال انجام است.

غفاری افزود: این یک درس مهم در سیاست خارجی است که سازش و مدارا با افرادی که معطوف به منافع ملی ما هستند معنایی ندارد اما زمانی به نتیجه می رسیم که قدرت محور اصلی و دیپلماسی چاشنی قدرت شود. ” انجام دهید.

این کارشناس بین الملل گفت: امیدواریم این ماجرا درس عبرتی باشد برای افرادی که معتقدند تنها با مشورت با غرب و استفاده از دیپلماسی ناب با غرب می توانند به نتیجه برسند و این ادعا برای همیشه تکذیب شود.


6e8a9554 e1bb 45a8 888e 71a722f18de4 خبر خاکستری


هدف قرار دادن جوخه ترور موساد در بهترین ماشین امنیتی، با وجود اسکورت نظامی، نشان دهنده برتری نظامی ایران است.

حمیدرضا ترکی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: خبر انهدام یکی از مهمترین عوامل اسرائیلی در اربیل عراق که نقش اساسی در سازماندهی، برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی علیه چهره های سرشناس جمهوری اسلامی دارد. و قصد کشتن آنها را برای صهیونیستها روشن کرد که ایران نیز می تواند جاسوسی کند تا مشخص شود چه کسانی در این نوع ناامنی و تروریسم نقش اساسی دارند و به دنبال حذف شخصیت ها، شخصیت ها و عناصر تاثیرگذار در ایران هستند. مقاومت در ایران و منطقه

وی افزود: این اقدام به گونه ای انجام شد که نشان دهد بر خلاف صهیونیست ها که در محیط زندگی بسیار ساده و بدون محافظ و در خودرویی ناامن مانند پراید با سلاح چنین افراد کارآمدی را به خاک و خون می کشند. به شدت بزدل.» بی کفایتی و ضعف. «جمهوری اسلامی ایران در قدرت نظامی توانسته است فردی را در حالی که در بهترین خودروی امنیتی نشسته و دارای اسکورت نظامی است هدایت و منهدم کند و این نشان دهنده برتری و قدرت نظامی ایران است. که درسی باید مصداق صهیونیست ها باشد.

این کارشناس بین الملل گفت: ما شخصیت های ارزشمندی در کشور داریم که ارزش آنها بسیار بالاتر از مبادله و انتقام قتل یک سگ صهیونیست است. آنها مردمی با ایمان و والا هستند که فداکاری می کنند، ایثار می کنند و منطقه را از دست تروریست ها آفریدند و از تجاوزات صهیونیست ها جلوگیری می کنند و تصور اینکه این انتقام با کشتن یکی دو نفر از عوامل آنها انجام شده قابل مقایسه نیست. در آینده قطعا بیشتر به صهیونیست ها ضربه خواهیم زد و هدف اصلی ما نابودی است، این رژیم دروغین در منطقه است.

وی ادامه داد: تا زمانی که آمریکا از منطقه خارج نشود و صهیونیست‌ها از اشغال سرزمین‌های فلسطین دست برندارند و حقوق ملت فلسطین را به خود بازگردانند، موفق نخواهیم شد، بنابراین انتقام تنها به این اقدام و ضربات بیشتر در آینده محدود نخواهد شد. تارسی گفت. از جبهه مقاومت وارد شده اند.

وی گفت: امیدواریم صهیونیست ها به توانایی و قدرت ایران پی ببرند و از این گونه جنایات و اقدامات تجاوزکارانه دست بردارند و حق ملت فلسطین را به خود بازگردانند و از چنین اقداماتی درس بگیرند و بدانند که جمهوری اسلامی ایران با دقت و درایت پاسخ می دهد. به هر پاسخ. “عمل آنها را چند برابر خواهد کرد.


3620d157 c190 4396 83a2 45d0097c9713 خبر خاکستری


هک سایت های رژیم صهیونیستی در ازای تلاش آنها برای هک پایگاه های ایران

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: جنگ همه جانبه ای بین ما و رژیم صهیونیستی درگرفته است که آنها می کشند و ما انتقام می گیریم. آنها در سطح بین المللی علیه ما دفاع می کنند، ما در سطح بین المللی از آنها دفاع می کنیم، آنها از گروه های تروریستی حمایت می کنند و ما از نیروهای مسلح و آزادیبخش حمایت می کنیم.

وی افزود: اسرائیلی ها جنگ سایبری را علیه ما راه انداخته اند و سعی می کنند پایگاه های ما را در مقابل دیدگان بسیاری از نیروها در ایران و حتی در بین آزادی خواهان و غیرمسلمانان سایر کشورهای ایران خواه هک کنند تا سایت را هک کنند. آنها از سوی رژیم صهیونیستی اقدام می کنند.

این کارشناس سیاسی گفت: دشمنان ما به هر طریقی به دنبال ضربه زدن به ما هستند و ما با تمام توان از خود دفاع می کنیم و آنها را ضربه می زنیم و این را در مناسبت های مختلف دیده ایم، مثلاً آمریکایی ها شهید شده اند.سلیمانی بود کشته شدند و ما به عنوان بخشی از انتقام، موشک هایی را به بزرگترین پایگاه آنها در عراق، عین الاسد شلیک کردیم، بریتانیا کشتی نفتی ما را تسخیر کرد و کشتی آنها را توقیف کردیم.

قدیری ابیانه گفت: یونان نیز اخیرا کشتی ما را توقیف کرد و دادگاه یونان حکم به تحویل محموله به کشتی ایرانی به آمریکایی ها داد و در مقابل ایران دو کشتی آنها را توقیف کرد و پس از آن دادگاه یونانی دیگر در دادگاه تجدید نظر رای دادیم. برای رفع توقیف کشتی ایرانی و استرداد محتویات آن و تا زمانی که این کار انجام نشود، کشتی های یونانی در ایران در اختیار ما خواهند بود.

وی افزود: در این میان بحث قدرت مطرح می شود اما تنها تفاوت این است که دوستان و دشمنان حتی استراتژیست های صهیونیستی، تمدن و قطب بزرگ اسلامی را با محوریت ایران تشکیل می دهند، در حالی که رژیم صهیونیستی به گفته بزرگان خود. در حال فروپاشی است.» قدرت ایران در حال پیشرفت و قدرت رژیم صهیونیستی رو به زوال است.

قدیری ابیانه گفت: چندین سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، اما این بدان معنا نیست که تا 25 سال آینده بمانند، بلکه حوادث نشان می دهد که این رژیم به سرعت در حال فروپاشی است، هرچند که این رژیم به سرعت در حال فروپاشی است. ممکن است معلوم شود که او سلاح های پیشرفته ای دارد، اما قدرتش رو به کاهش است و در نهایت جنگنده ها پیروز می شوند، فلسطین آزاد می شود و صهیونیست هایی که از کشورهای دیگر به فلسطین مهاجرت کرده اند مجبور می شوند فلسطین را ترک کنند، گویی فرودگاه های صهیونیستی مدت ها پیش پر شده است. او از آن دسته افرادی است که می خواهند به کشور خود بازگردند.

به گزارش مرصادنیوز، قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران بر هیچکس پوشیده نیست و در این میان اسرائیل بیش از همه نگران است و قهرمانان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تعبیر خواب های نگران کننده خود می داند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید