دادگستری کرمان: بیشتر دستگیرشدگان فریب خوردگانی هستند که با راهنمایی به راه راست باز می گردند

دادگستری کرمان: بیشتر دستگیرشدگان فریب خوردگانی هستند که با راهنمایی به راه راست باز می گردند

روز جدید رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: اکثر افراد دستگیر شده فریب خوردگانی هستند که با راهنمایی و راهنمایی به راه راست باز می گردند و البته در بین دستگیرشدگان افرادی نیز هستند که باید پاسخگوی اقدامات، تخریب و تخریب باشند. اختلالاتی که آنها ایجاد کردند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: رسیدگی به پرونده های مردم، احقاق حقوق و اجرای عدالت بر عهده قوه قضاییه است و نگاه جهادی ایجاب می کند که قوه قضائیه در کنار نهادهای مردمی در امور مربوط به اشتغال، تولید و فراتر از وظایف خود عمل کند. مناطق دیگر به کمک دولت می آیند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در شورای اداری شهرستان بافت از این شهرستان به عنوان یک منطقه استانی و انقلابی و شهرستانی رزمنده و رزمنده یاد کرد و گفت: مردم این شهرستان در دوران مقدس حماسه های بزرگی آفریدند. پاسداری کردند و شهدای بزرگی به نظام دادند و انقلاب را هدیه کردند.

وی گفت: مردم بافت همیشه با بصیرت کامل سرنوشت خود را به خوبی شناختند و با آن سفر کردند و در پشت روستا کوچ کردند، گواه زنده این امر همان اتفاقاتی است که در برخی شهرها رخ داده است، اما مردم این منطقه علیرغم تبلیغاتی که انجام شده است. در فضای مجازی گزارشی از همراهی مردم این شهر با ضد انقلاب و منکران نظام اسلامی نداشته ایم.

رئیس قاضی استان کرمان گفت: مردم ما در صحنه های مختلف نقش خود را در حمایت از نظام و انقلاب ایفا کرده و نشان داده اند که در هیچ شرایطی از اطاعت از رهبری و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دست برنخواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی یادآور شد: دشمن همواره سعی می کند بهانه ای بیابد و موج ایجاد کند و از این موج استفاده کند.

وی گفت: دستگاه قضایی وظیفه خود می داند که برای تحقق عدالت و اعلام نتیجه تحقیقات خود در هر جایی که حقوق افراد ضایع شده است، بدون هیچ ملاحظه ای مراجعه کند و علاوه بر دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی هم همینطور.» آنها مسائل را به تفصیل بررسی می کنند.

رئیس قاضی استان کرمان تصریح کرد: دشمنان با سوء استفاده از مشکلات در لحظات اولیه مشکلات که ابعاد آن مشخص نیست، سناریوهایی را طراحی و در جامعه تحریک می کنند، شایعه سازی می کنند و خودشان قضاوت می کنند، خودشان قضاوت می کنند. ، خودشان می خواهند با القائات خود بر افکار عمومی کشور ما تأثیر بگذارند و عده ای خواسته یا ناخواسته، آگاهانه یا ناگهانی حوادث و اغتشاشاتی در کشور ایجاد می کنند.

وی افزود: دشمنان به دلیل سیلی های سنگینی که از این ملت خورده اند با سناریوهای مختلف در صدد انتقام گیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم هستند و اکنون نیز مسائل دینی و اعتقادی و دینی را هدف قرار داده اند. نیازها و اعتقادات مردم.» داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: دشمنان تلاش می کنند مردم را از دین، مسجد، قرآن و اعتقادات دینی جدا کنند اما مردم با میلیون ها خود به صحنه آمدند و از نظام، انقلاب و ارزش های دینی دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما مردمی زیرک و دوراندیش هستند، ادامه داد: افرادی که بعدا به آنها دروغ گفته شد بیشتر اظهار پشیمانی کردند و در میان آنها دشمنان قسم خورده یا مزدوران دشمن و در میان دستگیرشدگان نیز وجود دارند. همچنین بسیاری از موارد اخیر اتفاقات کسانی که مزدور دشمن یا مزدور سرویس های اطلاعاتی دشمن بودند و یا با گروهک های ضد انقلاب و منافقین ارتباط داشتند و حساب این افراد از مردم جداست.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: اکثر دستگیرشدگان فریب خوردگانی هستند که با راهنمایی و راهنمایی به راه راست باز می گردند و البته در بین دستگیرشدگان نیز افرادی هستند که باید پاسخگوی آثار و تخریب ها و اغتشاشات باشند. ، که باعث شده اند..

وی تصریح کرد: کارگزاران و مسئولانی که به مردم خدمت می کنند گاهی ممکن است خواسته یا ناخواسته در انجام مسئولیت های خود کوتاهی کنند و باید در این شرایط اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان برای خدمت به مردم تلاش بیشتری نشان دهیم و مشکلات مردم را حل کنیم. .

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با تاکید بر اینکه تلاش جهادی باید مبتنی بر بصیرت و شناخت از وضعیت کنونی جامعه باشد، تصریح کرد: باید باور داشته باشیم که باید در خدمت مردم باشیم و با تلاش مجدانه به حرکت در این مسیر ادامه دهیم.

وی گفت: رسیدگی به پرونده های مردم، احقاق حقوق و اجرای عدالت بر عهده قوه قضاییه است و نگاه جهادی ایجاب می کند که قوه قضائیه در کنار نهادهای مردمی فراتر از وظایف خود بروند و به مسائل اشتغال رسیدگی کنند، تولید و سایر مناطق باید در این زمینه حضور یابند. کمک های دولت

رئیس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: امروز نیاز به کار در حوزه نظام اقتصادی، ایجاد اشتغال و اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مردم است و از این رو دستگاه قضایی در کنار سایر وظایف خود نیز بر عهده دارد. وارد این عرصه ها شده و در این جهت بر اساس احساس وظیفه عمل می کند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اجرای قوانین و نظارت بر روند اجرای اقدامات قانونی سازمان ها از دیگر وظایف قوه قضائیه است، گفت: شورای اداری به منظور هماهنگی لازم بین قوه مجریه و قضاییه تشکیل می شود. ، و غیره. سازمان ها و باید بر اساس تعامل، تمامی ظرفیت های اداری را برای خدمت رسانی به مردم شکل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید