11 کاروان زائران مازندرانی تا 15 مردادماه به کشور باز می گردند/ همه زائران زنده و سلامت هستند.


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884555

عباس اسماعیلی گفت: هزار و 500 زائر مازندرانی از 13 تا 15 مردادماه با حمل و نقل هوایی به استان باز می گردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی گزارشی از وضعیت زائران مازندرانی در خانه خدا و زمان بازگشت آنها به کشور ارائه کرد و اظهار داشت: زائران مازندرانی در قالب 11 کاروان و تعداد 1500 زائر فرصت حضور در حج تمتع امسال را داشتند. عمره.

وی افزود: زائران مازندرانی از 15 تا 18 تیرماه سال جاری از فرودگاه استان عازم سرزمین وحی شدند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران خاطرنشان کرد: زائران استان پس از زیارت سرزمین وحی، زیارت حرم نبوی و اقامه احرام در مسجد شجره توانستند عمره خود را به جا آورند و بلافاصله با توجه به فرصت، چند روزی دوباره محرم شدند، نماز حج آماده شد.

اسماعیلی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی به زائران ایرانی بوده ایم و تمامی زائران مازندرانی در سلامت کامل به سر می برند.

وی بیان کرد: زائران مازندرانی از 13 مرداد تا 15 مردادماه به استان باز می گردند که آخرین پرواز بازگشت زائران مازندرانی به کشور انجام می شود.

مدیرکل حج و زیارت مازندران خاطرنشان کرد: موضوعی که در حج امسال قابل تامل است این است که علیرغم اینکه عملیات حج امسال کمی دیر آغاز شد و مشکلات زیادی در سامانه الکترونیکی وجود داشت؛ اما این موضوع در حال حاضر نیز در حال انجام است. اما با تلاش و مشارکت جهادی همه معتمدین کارها بسیار روان و روان انجام شد و کم نظیر بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید