کپی از نماینده «پدیدارچی» مجلس: هر 4 «انگل اقتصادی» را اعدام کنید، تورم کنترل می شود/جوانان فریب خورده اعدام شوند

کپی از نماینده «پدیدارچی» مجلس: هر 4 «انگل اقتصادی» را اعدام کنید، تورم کنترل می شود/جوانان فریب خورده اعدام شوند

نقدعلی خطاب به رئیس جمهور، مدیران اقتصادی قوا و شورای عالی امنیت ملی گفت: صبح امروز تاکنون راه حل مشکل از طریق سیاست گذاری های مناسب توسط کمیته ها و نمایندگان، بانک مرکزی و بانک مرکزی تبیین شده است. وزیر اقتصاد ایجاد اقتصاد.

محمدتقی نقدعلی در سخنانی در جلسه علنی امروز (14 دی) شورای اسلامی شهر خطاب به رئیس جمهور، گفت: همانطور که چندی پیش در دیدار شخصی شما اشاره کردم، اگرچه با اقدامات انقلابی شما مشکل آب در بسیاری از موارد کشور مرحله به مرحله حل شد اما مشکل آب شرب و کشاورزی در استان اصفهان همچنان پابرجاست و تداوم بارهای گذشته و طرح های جدید جمعیتی، گردشگری و صنعتی بیداد می کند و شاید برنامه های ارائه شده از سوی وزارت نیرو بخشی از آن باشد. راه حل طولانی مدت مشکل است، اما ما هیچ اقدام فوری برای حل بخشی از مشکل ندیده ایم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید مراقب آب اصفهان باشید، گفت: کشاورزی ما از بین رفت و کشاورزان ما مستحق زکات شدند.

برای تشکیل یک پایگاه اقتصادی در کشور

یکی از اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، روسای اقتصادی مراجع و شورای عالی امنیت ملی، گفت: امروز سکه در محورهای مسائل اقتصادی، تورم دلار، ارز و … جابجا شده است. سکه امروز صبح تا کنون راه حل مشکل از طریق سیاست گذاری های مناسب توسط کمیته ها و نمایندگان، بانک مرکزی و وزیر اقتصاد خدای ناکرده ایجاد مرکز اقتصادی تشریح شده است.

نقدعلی افزود: آقای رئیس جمهور چرا نباید فروش نفت و میعانات گازی که در شرایط تحریم به یک میلیون و 500 هزار بشکه رسید، روی توده مردم تاثیری نداشته باشد؟ این رسوایی بین رونق و فروش نفت و دیپلماسی اقتصادی با همسایگان، زهر بی برنامگی و عدم عزم را به کام مردم تلخ کرده است.

اگر انگل های اقتصادی اجرا شوند، تورم کنترل می شود

وی با بیان اینکه از اعدام جوانی که فریب خورده اما مرتکب جرم شده و حکم قانونی او اعدام است گریزی نیست اما به هیچ وجه راضی نیستیم و آن را مبارک نمی دانیم، گفت: اگرچه برخی رسانه ها این گونه اخبار را جعل کردند، به ما نسبت می دهند، اما ای مجلس، ای قوه قضائیه و ای دولت. آیا وقت آن نرسیده است که چهار نفر از حیوانات موذی که خون انسان ها را خون می کنند باید در ملاء عام و هر چه سریعتر در شیشه به دار آویخته شوند؟ به خدا اگر این کار را بکنیم و مفسدان اصلی اقتصادی مثل یاغیان را مجازات کنیم، امید و اطمینان جدیدی در دل مردم ایجاد می شود و فضای دزدی و سوداگری اقتصادی فروکش می کند و تورم کنترل می شود.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص موضوع حجاب اظهار داشت: امروز 200 طومار از 200 شهرستان با 500 هزار امضا و 25 طومار از شهر تهران با 100 هزار امضا خواستار عدم فعالیت نهادهای مختلف در برخورد است. با هنجارشکنی و بی حجابی به دست نمایندگان رسید و یکی از این طومارها همین طومار بزرگ با هزاران امضا از شهرستان خمینی شهر و استان اصفهان است.

نقدعلی در ادامه خطاب به نمایندگان تاکید کرد: اگر قانونگذاری لازم است قانونگذاری کنید، حجاب قانون کشور است و زیر پا گذاشتن آن قانون شکنی است و هیچ عذری برای قانون شکنی پذیرفته نیست زیرا دشمن حجاب را سنگر اول دانسته است. قوه قضائیه و 32 نهاد بی حجابی سیستم نظارت را فعال می کنند. چه توجیهی برای بی حجابی کارمند زن از نظام حقوق می گیرد؟ هر رئیسی که در اداره، شرکت و مؤسسه ای که از نظام حقوق می گیرد و بحث هنجارها را نادیده می گیرد، او را اخراج کنند.

وی خطاب به نمایندگان مردم یادآور شد: امروز همه ابزار کار در دست ماست و اگر وحدت و همکاری قوای سه گانه منظم تر و قوی تر شود می توانیم بر مشکلات فائق آمده و توطئه دشمن را که ناامیدی می کارد خنثی کنیم. در میان مردم.» این امر بدون جدیت و کار جهادی محقق نمی شود.

نماینده مردم خمینی شهر در شورای اسلامی، تشکیل ستاد اقتصادی و فرهنگی با همدلی قوا را تنها راه حل مشکل می داند و خاطرنشان می کند: از تفرقه و سرزنش متقابل بپرهیزیم و از بی تدبیری خود بپرهیزیم. و عدم اقدام به خصوص در مورد مالیات بر عایدی سرمایه. و خلق پول از هیچ، جان اقتصاد امروز شده است، فرض کنیم با تجربه فروش نفت در این شرایط تحریم، کرونا، بیمه سلامت 5 میلیون و 300 هزار نفر و کاهش وام های بانک مرکزی، حذف رانت ارز و کار 4200 یکی دیگر از شاخص هایی که می توانیم مشکلات را حل کنیم، تنها اتحاد و همدلی است.

نقدعلی همچنین از تبعیض در پرداخت ها انتقاد کرد و یادآور شد: چرا باید تا 20 میلیون تومان بین یک اداره با اداره دیگری در شهرستان یا استان تفاوت وجود داشته باشد؟ چه کسی باید داستان تبعیض پرداختی را اصلاح کند و تا چه زمانی باید قدرت شرکت ها توسط شرکت ها مختل شود؟ ما در این مجلس تغییر وضعیت اختیارات شرکتی را تصویب کردیم. جزئیات این قانون چه زمانی به مجلس می رود؟

بالاخره گفت: به محض اینکه می آییم تهران هستیم اما بلافاصله به حوزه برمی گردیم. شورای رئیس مجلس باید فکری برای این موضوع کند و مشکلات تعامل و همکاری دولت را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید