حکومت جهانی امام زمان (عج) وعده خداست/ اراده خداوند برای تداوم نظام اسلامی


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901489

حجت الاسلام محمدعلی فتحی گفت: در سال های اخیر ابرقدرت ها برای براندازی این نظام تلاش کرده اند اما به فضل الهی پایه های نظام مستحکم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدعلی فتحی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: وعده خداوند شامل همه مؤمنان می شود و همه مردم دنیا به دین مبین اسلام معتقد هستند.

وی ادامه داد: این وعده تداوم اراده خداوند برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

خجت الاسلام فتحی افزود: اراده ای بالاتر از اراده خداوند نیست، هرکس با این اراده مخالفت کند قطعا نابود می شود.

این کارشناس تصریح کرد: چه بسیار افرادی که در طول تاریخ سعی کردند جلوی خواست خدا را بگیرند اما نفسشان بند آمد و پلیدی در دهانشان ریخت. گرگ هایی که زوزه می کشیدند و لاشخورهایی که دندان قروچه می کردند و علیه جماعت ایمان خون می ریختند نابود شدند.

وی با بیان اینکه اراده خداوند برای تداوم نظام اسلامی در ایران عزیز و مقتدر است، گفت: در سال های اخیر همه ابرقدرت ها برای براندازی این نظام تلاش کردند اما به لطف خداوند و یاری بزرگواران امام زمان (عج) (ع) نتوانستند و پایه های نظام با قیام های مختلف مستحکم تر شد.

حجت الاسلام فتحی ادامه داد: در کوچه، خیابان، مدرسه، دانشگاه و جاهای دیگر عده ای ناآگاه یا اشرار با ایجاد ناامنی، توهین، تحقیر، شعارهای توخالی، بی ادبی و بی نظمی به دنبال ایجاد جامعه ای غیر الهی هستند. : «یدولا فوق ایدیهم» آنجاست و نمی توانند در برابر موج جمعی از مردم در تشییع باشکوه سردار حاج قاسم سلیمانی و شرکت کنندگان در اجتماعات «سلام فرمانده» مقاومت کنند.

این کارشناس افزود: ارتش 20 میلیونی بسیج همچنان خودکنترلی می کند و اگر روزی مقام معظم رهبری دستور دهند هیچکس نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

ایشان فرمودند: دلهایی که در این روزهای آشوب پریشان یا ترسیده بودند بدانند که «خداوند مؤمنان را حفظ می کند و خداوند ولی مؤمنان است و آنها را از تاریکی ها به سوی نور بیرون می آورد: خداوند مؤمنان را از همه نگاه می دارد. دسیسه ها و کینه توزی های دشمن».

حجت الاسلام فتحی در پایان خاطرنشان کرد: با تقویت ایمان و دعوت از صاحب اصلی این کشور، امام زمان (عج)، وحدت، وحدت و مجاهدت شبانه در انجام جهاد تبیینی، می توانیم کفار را پیروز کنیم. مشرکان و منافقان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید