وعده پشت وعده در حکایت از زمان افتتاح پروژه پل چهارم بشار یاسوج/ برابری شهرداری و شورای شهرداری و تداوم شکست در اجرای پروژه های شهری؟!

ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782726

وعده پشت وعده در اعلام زمان افتتاح پروژه پل چهارم بشار یاسوج دیگر مردم را خسته کرده است، اکنون وقت آن است که استاندار انقلابی وارد عمل شود و کار را با جدیت تمام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، دور جدید انتخابات شورای شهر در یاسوج و جلسات شورا همگام با شهردار فعلی یاسوج چشم همگان را به سمتی معطوف کرد که حداکثر کار و تلاش فرم خواهد بود.


مجموعه شهرداری یاسوج تا پیش از این از عدم نزدیکی شورای شهرداری یاسوژ با شهردار مرکز استان گلایه داشت اما اکنون دیگر این بهانه وجود ندارد و هر کم کاری دیگری متوجه ستاد اجرایی شهر خواهد شد.


یکی از مهمترین پروژه های شهری در مرکز استان، پروژه چهارم پل بشار است که به گفته شهردار مرکز استان قرار بود مردادماه امسال تکمیل شود. (مرداد 1400؛ آخرین وعده تکمیل چهارمین پل بشار + عکس

7edd9069 5435 4389 8c70 e1c2e5ec21ee خبر خاکستری


در چندین نوبت استاندار سابق و معاون عمرانی سابق موافقت کردند که اگر شهرداری یاسوژ نمی تواند به اتمام پروژه در موعد مقرر کمک کند، کار به اداره راه و شهرسازی واگذار شود.

به آذرماه 1400 نزدیک می شویم و مراحل نهایی کار به کندی پیش می رود، با توجه به شروع بارندگی در مرکز روستا، اگر کار با این سرعت پیش برود قطعا افتتاح پروژه به 1400 نمی رسد.


وعده پس از وعده در بیان زمان افتتاح پروژه پل چهارم بشار یاسود دیگر مردم را خسته کرد، اکنون وقت آن است که استاندار انقلابی وارد عمل شود و کار را با جدیت تمام کند و این رکود و بی نظمی در مناطق پروژه های یاسود ساماندهی شود. .

05724fb2 920e 435d adb2 7f49d713f8c7 خبر خاکستری


به نظر می رسد سابقه یکسان سازی شورا و شهرداری نمی تواند کمکی به این موضوع کند و مشکل را باید در جای دیگری جست وجو کرد، مردم چندان از وضعیت شهر یاسوج راضی نیستند و شاید به درستی به این موضوع پرداخته نشده است.


اگرچه در این بحران اقتصادی تلاش های قابل تقدیری صورت گرفته است، اما توقع مردم بالاست و اگر فرصت ها و سرعت کار با این شدت ادامه پیدا کند، قطعا نتیجه امیدوارکننده ای حاصل نخواهد شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید