هشدار به شهرداری یاسوژ؛ کابوس پل سوم بشار را روی شاخه چهارم حمل نکن + عکس

ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800074

اکنون نگرانی هایی درباره پل چهارم بشار وجود دارد که این پل نیز به صورت نیمه وقت مورد استفاده قرار گیرد و به سرنوشت پل سوم دچار نشود.

به گزارش راه دانا به نقل از صبح زاگرس، چهارمین پل بشار در بستر رودخانه بشار در منطقه ساحلی یاسوج در سال 1394 با حضور محمد باکر نوبخت معاون وقت رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ساخته شد. تعمیر اصلی

به گفته نستان مقدم، شهردار یاسود، این پل که به گفته مسئولان در هوای شلوغ می تواند بارهای سنگینی از ترافیک را در شهر یاسود حمل کند، قرار بود در سپتامبر امسال راه اندازی شود. این در حالی است که زمان افتتاح این پل بارها توسط شهردار یاسوج تمدید شده و اکنون مدتی از آخرین وعده گذشته است.

پیمانکار پروژه پل چهارم بشار ارزش قراردادی این پروژه را 36 میلیارد تن اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود 22 میلیارد تن از محل وام این پروژه دریافت شده است و این پروژه تا سال 96 تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و قریب به 12 میلیارد تومان مطالبات. ما داریم.

کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حمایت خوب استان و سازمان برنامه ریزی و برنامه ریزی استان از پروژه پل چهارم خبر داد و گفت: در سال های اخیر 19 میلیارد تن اعتبار به این پروژه تزریق شده است. دو سال.

شهردار یاسوج روز دوشنبه 20 دی با انتشار عکسی در صفحه مجازی خود نوشت: پروژه مهم شهری گرفت.

کمی دورتر از پل چهارم بشار، سومین پل روی این رودخانه در سال 1376 با حضور مقامات ارشد استانی به بهره برداری رسید، در حالی که تنها یک فاز از آن ساخته شد و فاز دوم آن پس از حدود 42 ماه به کلی به فراموشی سپرده شد. به نظر نمی رسد در برنامه متولیان راه و شهرسازی باشد.

اکنون نگرانی هایی در مورد پل چهارم بشار اسد وجود دارد که تا حدی نیز عملیاتی خواهد شد. بنابراین انتظار می رود اکنون که زمان زیادی از افتتاح آن می گذرد، پس از اتمام نهایی آن برای جلوگیری از کابوس دیگری بر روی رودخانه بشار استفاده شود.

از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید شهرداران یاسوج «به زودی» چه زمانی از راه می رسند و شاهد افتتاح شعبه چهارم پل های بشار خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید