نجات شهرداری یاسوژ از کمای اقتصادی


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809202

مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد نباید بی تفاوت باشند

مشکلات شهر یاسوج مدت هاست که ذهن شهروندان را به خود مشغول کرده است، بنابراین تاج، وضعیت نابسامان درآمدهای اقتصادی و بی توجهی مسئولان استانی به وضعیت مراکز کهگیلویه و بویراحمد علت این مسایل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس در صبح، با دیدن جاهای دیدنی یاسوج و نشان دادن مشکلات شهری آن، درمی یابیم که انتخاب نام مرکز استان و پایتخت طبیعی ایران موقعیت بزرگی برای این شهر است و به نظر می رسد نقش شهر. دولت در آن دیده نمی شود، مهجوریت زیادی در آن وجود دارد.

بی شک نبود زیرساخت های کافی و سیاسی در گذشته نقش عمده ای در این عدم توسعه و رها شدن داشته است و مسئولان استانی باید با حکمرانی و همکاری خوب در این امر تلاش کنند چرا که یاسود مرکز کهگیلویه و بویراحمد است. رئیس استان.تغییر اقتصادی ایجاد کنید.

پیش از این نستان مقدم گفته بود که شهرداری از کاهش مستمر درآمدها رنج می برد و تاج را عامل اصلی مشکلات ذکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 150 نفر مناطق سبز را تحت کنترل دارند و درآمدی ندارند، خواستار حمایت شهرداری از وام های کرونا شد.

هر شهروندی با دیدن اوضاع شهر و مهجوریتی که وجود دارد دوست دارد تاج این ویروس را بگیرد و محکم به دهانش بزند که عامل این همه بدبختی است و مانع از چاله ها، بلوارهای رنگ پریده، پروژه های ناتمام شهر می شود. ، گل و گیاه خشک شده، علف های اصلاح نشده و بی نظمی های غیر استاندارد.

اما بی تفاوتی مسئولان عالی رتبه استانی نیز موضوعی اساسی است چرا که وقتی نبود درآمدهای پایدار شهرداری، اقتصاد اقتصادی را به کما می برد، این نزدیکان نسبت به موضوع بی تفاوت هستند و نمی خواهند به مدیریت شهری در بحران کمک کنند.

همانطور که نستان مقدم شهردار یاسود در خصوص کاهش درآمدهای پایدار در این شهر گفت و با بررسی حداقل 76 جزییات درآمدهای شهرداری مشخص می شود که نیاز به کمک مسئولین شهرداری است و این امر نیازمند شفاف سازی است. فرماندار و تیم اقتصادی و کارمندانش نمی خواهند به شهرداری در حل مشکلات شهر یاسوژ کمک کنند.

صبح زاگرس در راستای تنویر افکار عمومی آمادگی خود را برای پاسخگویی به این سوال از سوی مسئولان کشوری اعلام کرد و در روزهای آینده صحبت هایی در این راستا منتشر خواهد کرد.

شما می توانید برخی از جزئیات کدهای درآمد شهرداری را در اینجا مشاهده کنید.


f5e56a86 1042 4b7f 8cad 9549a92f9563 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید