پرداخت بدهی های میلیاردی دستگاه های اجرایی به شهرداری یاسوژ چه شد؟ / شهردار باید شفاف سازی کند


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879206

پرداخت تعهدات دستگاه های اجرایی به شهرداری یاسوژ ظرفیت مهمی برای رشد و توسعه شهر در نبود اعتبار است و در این راستا شهردار باید نسبت به این موضوع اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، امروزه عوارض شهرداری با اهداف مختلفی توسط شهروندان اخذ می شود که این عوارض در نقاط مختلف شهر از جمله ساخت و ساز، توسعه تاسیسات شهری، توجه به زیرساخت ها و همچنین رفع مشکل و توجه به مردم قابل دریافت است. . الزامات هزینه ها

عوارض عوارض دارای بخش‌ها و بخش‌های مختلفی است که با اخذ آن می‌توان خدمات مطلوب‌تر و کامل‌تری به شهروندان ارائه کرد و امور شهری به نحو شایسته‌تری پیگیری می‌شود.

این روزها شهر یاسوج که به نام پایتخت طبیعی ایران نامگذاری شده است نیاز به توجه بیشتری دارد تا از مشکلاتی مانند رکود در برخی پروژه های شهری، کمبود زیرساخت ها جلوگیری شود و از سوی دیگر رضایت شهروندان از خدمات رسانی افزایش یابد. توسعه امکانات شهری یکی از راه های ادامه توسعه این پروژه ها دریافت عوارض در صورت نبود اعتبار است که در این راستا تعطیلات تابستانی بهترین زمان برای توجه به درآمدزایی و همچنین دریافت عوارض قانونی از مسافران است.

یکی دیگر از مشکلاتی که شهردار یاسوژ در ماه های اخیر بر آن تاکید داشته، تعهدات دستگاه های اجرایی به شهرداری است که ممکن است کمبود اعتبار رفع شود.

در این راستا شهردار یاسوژ باید شفاف سازی کند که کدام دستگاه این تعهدات را دارد و چه پیگیری هایی برای پرداخت مطالبات شهرداری انجام شده و آیا دستگاه ها مراقب پرداخت این تعهدات نیستند و آیا قصوری صورت گرفته است یا خیر. تا چه اندازه در روند ارائه خدمات خوب به شهروندان اختلال ایجاد کرده است؟

گفتنی است شهرستان یاسود مرکز و پیشانی استان است و این شهرستان با داشتن جاذبه های طبیعی و امکانات گردشگری و عمرانی در نقاط مختلف محل حضور مسافران و مردم سایر نقاط استان است، لذا توسعه تسهیلات و زیرساخت ها و رفع مشکلات شهری باید در دستور کار مدیران شهری و به ریاست شهردار یاسوژ قرار گیرد که در این راستا نظارت و پرداخت بدهی های دستگاه های اجرایی به شهرداری می تواند نقش بسزایی در رشد و توسعه داشته باشد. از شهر

لازم به ذکر است که این پایگاه خبری در گذشته نیز به این مشکل در رسانه ها پرداخته بود اما تا به امروز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است (تاریخچه خبر را اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید