وعده های شهردار یاسوژ برای مهم ترین پروژه حوزه شهری محقق نشد

ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799138

پل چهارم بشار یاسود به عنوان مهم ترین پروژه این شهر قرار بود شهریورماه امسال تکمیل و به بهره برداری برسد، اما عمل نکردن به وعده ها برای تکمیل آن به چراغی از سردرگمی مسئولان شهری تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زاگرس یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعی ایران شناخته می شود. کشورهای مختلفی در این مکان حضور داشته اند تا اوقات خوشی را در این شهر سپری کنند.

پدیده مهاجرت سالانه علاوه بر ظرفیت های مختلف گردشگری، باعث افزایش جمعیت در حاشیه شهر یاسوج و همچنین خود شهر می شود و این موضوع باعث افزایش هزینه ها، افزایش ترافیک و مهمتر از آن، اگر مسئولان، شهر و کارمندان دولت هستند. برای افزایش برنامه ریزی نکنید افزایش جمعیت حجم مشکلات شهری را افزایش می دهد.

311195cc fabc 45a0 9658 040bd563e93a خبر خاکستری

یکی از مشکلاتی که در سال های اخیر در مرکز استان به دلایل مختلف از جمله افزایش جمعیت، مهاجرت، ظرفیت گردشگران در شهر یاسود مشاهده شده، بحث ترافیک است، در این مورد اگرچه برای حل مشکل ترافیک، راه حل های مختلفی مانند پارکینگ توسعه حمل و نقل عمومی و همچنین توجه به توسعه و احداث مسیرها و پل های شهری جایگزین ممکن است در دستور کار قرار گیرد، اما همچنان شهروندان با چالش کمبود پارکینگ، مشکلاتی را در مسیرهای جایگزین شهری به دلیل وجود دارد. دست اندازهاهای غیراستاندارد و روشن نبودن و ناقص بودن پل ها باعث می شود شهروندان با پدیده ترافیک شهری کنار بیایند.

در همین راستا پل چهارم بشار در سال های اخیر بارها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، بنابراین مسئولان شهری و شهرداری و معاونت عمرانی استانداری می توانند برای آخرین وضعیت این پروژه مهم چاره اندیشی کنند. ترافیک زیاد در یاسوج

92ac4a5a c201 4199 ad9f 53eca01587f1 خبر خاکستری

در همین راستا شهردار یاسود قول افتتاح چهارمین پل بشار در شهریورماه امسال را داد و گفت: میزان پیشرفت فیزیکی نزدیک به 95 درصد است اما عدم افتتاح پل چهارم بشار به سردرگمی برای عمل به وعده های شهر تبدیل شده است. مسئولین اگرچه شهردار یکی از دلایل مشکلات تامین ستون های پل و تاخیر در روند اجرا و همچنین به بهره برداری رسیدن این پروژه تا دو ماه آینده را عدم افتتاح عنوان کرد، اما دوره دو ماهه به پایان می رسد. مهر و آبان او آمد، اما وقت افتتاح چهارمین پل بشار نرسید.

در شرایط فعلی به نظر می رسد پیشرفت و تکمیل این پروژه در رکود است و شهروندان همچنان منتظر تحقق وعده ها هستند. آیا شهروندان می مانند یا در اسرع وقت شاهد افتتاح پل چهارم بشار خواهند بود؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید