روزنامه آرمان ملی: هیچ یک از وعده های اقتصادی رئیس جمهور در دولت سیزدهم محقق نشد.

روزنامه آرمان ملی: هیچ یک از وعده های اقتصادی رئیس جمهور در دولت سیزدهم محقق نشد.

روزنامه آرمان ملی با اشاره به وعده های دولت سیزدهم نوشت: بهتر است وعده های دولت را مرور کنیم. ایجاد یک میلیون شغل در سال، ساختن یک میلیون خانه، ارزان ساختن اینترنت به حدی که برای همه در دسترس باشد.

اشتغال افزایش یافته است؟ مسکن نه تنها افزایش نیافته بلکه قرار است به طور متوسط ​​سالانه 100 هزار پروانه ساختمانی از سوی شهرداری ها صادر شود اما پارسال به 10 هزار رسید و برای 6 ماهه امسال 6.9 درصد کاهش داشته است. ضعیف ترین حالت ممکن

آنها قول دادند تورم را که در اوج خود است مهار کنند. میانگین تورم در دولت موسوی 23 درصد، در دولت هاشمی 20 درصد و در یک سال 49 درصد، در دولت خاتمی 15 درصد، تورم در زمان احمدی نژاد 37 درصد، روحانی بالای 40 درصد است، اما تورم اعلامی دولت سیزدهم. بالای 50 درصد است. بنابراین، به نظر می رسد که اتفاق خاصی نیفتاده است.

رئیس تعاونی توزیع کنندگان گوشت کشور می گوید: مصرف گوشت مردم نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش یافته و مصرف لبنیات و میوه جات نیز کاهش یافته است. اگر وضعیت مردم بهتر شود باید برنج ایرانی بخرند، گوشت، لبنیات و میوه بیشتر بخورند. آقای میرکاظمی بیان می کند که این دولت از بانک مرکزی وام نگرفته و چون نمی توانند منکر استقراض از بانک شوند، چاپ پول بدون پشتوانه تورم زا است، اما وقتی تورم وجود دارد، نقدینگی را در دست بخش خصوصی افزایش داده اید. که نقدینگی با چاپ اسکناس افزایش یافت. پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید