مسافران آبشار یاسوژ از شهرداری ناراضی هستند/ چرا ساخت و ساز در زمان مناسب انجام نمی شود؟ + عکس


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822245

آبشار یاسوج پذیرای مسافرانی از نقاط مختلف کشور است، اما برخی ساخت‌وسازها در زمان‌های نامناسب باعث گلایه مسافران در این منطقه گردشگری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح امروز در زاگرس ، آبشار یاسوج در 2 کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد و به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی متنوع از جمله آب روان، درختان چنار، درختان بلوط، آب و هوای معتدل و چشمه های طبیعی . بسیاری از گردشگران.

این منطقه گردشگری با توجه به جاذبه های مختلف می تواند باعث رونق اقتصادی و همچنین افزایش شغل و درآمد شهروندان و مردم استان شود، اما برای تحقق این امر لازم است مسئولان به ساماندهی زیرساخت ها، توسعه امکانات توجه داشته باشند. و رفع مشکلات منطقه توسط مسئولین مربوطه.

این روزها جاذبه آبشار یاسوج در فصل بهار زمان رویش و سرسبزی درختان و آب و هوای مطبوع است و همین موضوع باعث حضور مسافران از سراسر کشور شده است. .

جذب آبشار یاسوج امروزه با مشکلاتی مواجه است که حضور گردشگران می تواند کمک شایانی به آن کند اما توجه به رفع مشکلات باید به موقع باشد.

در همین راستا گردشگران آبشار یاسوژ در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با گلایه از برخی ساخت و سازها اظهار داشتند: برای رفع مشکلات آبشار یاسوژ باید در زمان مناسب و در شرایطی که مسافران و گردشگران مسافران و گردشگران اقدام کنند، اقدام شود. در این منطقه حضور ندارند.

این مسافران به سنگفرش و ریختن مصالح ساختمانی از جمله سیمان، سنگ، بتن و ماسه در کف خیابان اشاره کردند و ادامه دادند: در بالا و نزدیک چشمه های جاری آبشار شاهد سنگفرش هستیم. این تعداد نیز جابجایی سختی دارد، باد و آلودگی مشاهده می شود و خانواده ها هنگام استراحت و گذراندن اوقات فراغت خود بر روی سکوهای آبشار با گرد و غبار مواجه می شوند و از طرفی زیبایی و چشم انداز آبشار در شرایطی که باید باشد. ارائه درست به همه افراد با سلیقه و بی تدبیری باعث ایجاد حس منفی در گردشگران می شود.

مسافران ساکن در آبشار یاسود می افزایند: هرگونه ساخت و ساز در آبشار یاسود باید در زمانی انجام شود که مسافران و گردشگران حضور نداشته باشند، زیرا چنین سازه هایی مشکلات مختلفی را برای مسافران ایجاد می کند و این اقدام می تواند در روزهای دیگر سال نیز که وجود دارد انجام شود. شرایط آب و هوایی ندارد و مسافر، مسافران و گردشگران نگران هیچ مشکلی نیستند.


عکس های تکمیلی در زیر آمده است:


a3ba71c2 5061 4d79 9815 8c14fa61753d خبر خاکستری


7a6c43bd b147 4a72 985c 767b4352b582 خبر خاکستری


1735b872 133c 4a62 9f74 9697adee9c2b خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید