اراده خداوند در پشت اهداف بزرگ انقلاب اسلامی/نیروی انسانی کارآمد مهمترین ظرفیت سیستان و بلوچستان است

ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922307

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اراده خداوند پشت سر اهداف بزرگ انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی رادانا به نقل از عصر هامون; محمد کرمی در این مراسم به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت که ظهر امروز در حسینیه عاشقان طرالله زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که با خدا معامله کرد، شهدا به این لطف الهی خرسندند. زیرا خداوند آنها را پذیرفت و پذیرفت و خداوند این نعمت شهادت را که نعمت بزرگی است شامل شد.

وی افزود: شهید سلیمانی به دنبال اعمال صالح و خدمت به خلق خدا و تلاش برای نجات بشریت بود و دلیل شهادت وی به چالش کشیدن و خنثی کردن توطئه های استکبار آمریکایی ها بود.

استاندار سیستان بلوچستان ادامه داد: این شهید والامقام اهداف انقلاب اسلامی را پیش برد چرا که اهداف انقلاب اسلامی خواست خدا و اجرای اسلام در جهان است.

وی گفت: برای اجرای عدالت این وظیفه ای است که خداوند متعال بر دوش ملت ایران گذاشته است. امروز به فضل الهی این انقلاب در همه عرصه ها در حال پیشرفت است و با پیشرفت ما مقابله می شود».

کرمی اذعان داشت: دشمن تمام توان خود را علیه ملت ایران بسیج می کند و تلاش می کند یاس و ناامیدی را در ملت ایجاد کند تا اراده را تضعیف کند.

این مسئول اتکال به خداوند متعال را یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: اخلاص سرمایه مهمی است، سردار سلیمانی در همه صحنه ها با داشتن اخلاص و توکل بر خدا پیروز شد و بر اساس آن عمل کرد. آموزه های دینی

کرمی گفت: سیستان بلوچستان ظرفیت بسیار منحصر به فردی دارد، همه مدیران، مجموعه ها و مردم باید در کنار هم باشند و تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه اسلام جامع ترین و کامل ترین دین برای نجات بشریت است، تصریح کرد: امروز دشمن بی تفاوتی نسبت به ارزش های دینی را به ما القا می کند و اراده ما را در این امور سست می کند. در بین جوانان ما ناامیدی ایجاد می کنند، ما باید هوشیار و هوشیار باشیم.

استاندار خاطرنشان کرد: همه باید در میدان باشیم و از هیچ چیز نترسیم، از هیچ نترسی و از هیچ چیز نترسید. بلکه باید محکم در میدان بایستیم، در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی سریع حرکت کنیم، از همه فرصت هایی که این استان دارد از جمله: نیروی کار خلاق، توانمند و جوان استفاده کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید