همراهی بندگان راستین وعده های مهدی با انقلاب اسلامی ایران / بزرگترین ویژگی حکومت امام زمان (عج) عدالت است.


زمان: 09:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816186

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد؛

امانولا علیمرادی گفت: خادمان راستین موعود مهدی، انقلاب اسلامی ایران را همراهی می کنند و با پیروزی ملت ایران زمینه ظهور آن فراهم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علی مرادی در گفتگو با راه آرمان; وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و تاکید بر اینکه خداوند به برکت این میلاد همه بلاها به ویژه ویروس تاج را از بین خواهد برد، گفت: از خداوند می خواهیم که ما را منتظر ظهور امام زمان کند. مهدی (عج) و به برکت این توقع و آمادگی، زندگی انسان به سوی هدف تحقق حیات طیبه و آرمان های والای پیامبران پیش خواهد رفت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اعتقاد به وجود و ظهور مهدی موعود، اعتقاد به قرآن مستند به سنت پیامبر اکرم (ص) و معصوم است، گفت: س.ا) فرمود: حکومت بر دنیا و وفای به این وعده با حکومت امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: در داستان ها از مؤمنین خواسته شد تا در انتظار فرج امام زمان (عج) باشند و پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: «اعلی ترین عبادت در انتظار فرج است». امیرالمومنین علی علیه السلام نیز می فرماید: «هر کس فرمان ما را اطاعت کند در حرم با ما خواهد بود و منتظر امر ما مانند کسی است که خون خود را در راه خدا ریخته است».

وزیر امور خارجه افزود: امام صادق علیه السلام در حدیث دیگری می فرمایند: اگر یکی از شما در انتظار حکومت امام زمان (عج) بمیرد، مانند آن است که در خیمه خود با امام زمان (عج) بوده است. قائم (علیه السلام) مدتی توقف کرد و گفت: نه، بلکه او مانند کسی است که با آن حضرت می جنگد، سپس فرمود: نه، به خدا سوگند، او مانند کسی است که پس از آن کشته شد. به رسول خدا .

خجت الاسلام والمسلمین علی مرادی گفت: منتظران وضعیت کنونی دنیا را که یک گروه مسلط و یک گروه مسلط است، رد می کنند. ظلم و بی عدالتی و سلطه مستکبران را نمی پذیرند و هرگز با سیر ظلم خرافات و بی عدالتی و استکبار و جهل و خرافه و هر پلیدی ایجاد نمی کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنها به منجی جهانی اعتقاد دارند چرا که شرایط فعلی را قبول ندارند. منتظر تغییرند، منتظرند تا دست توانای قدرت الهی قیام کند و به یاری این مردم سلطه ظلم را از بین ببرد، بر حق و عدالت پیروز شود و پرچم توحید را برافراشته و مردم به حقیقت بپیوندند. بندگان خدا

وی گفت: منتظران طالب حکومت خدا و موعود هستند و زندگی در زیر پرچم خدا را شایسته انسان می دانند و به دنبال تحقق این وعده تضمین شده خداوند هستند، چنانکه در عبادت می گوییم. حق تعالی.» که نازل شده و انباشته شده، و ای فریاد ناتوان و درماندگان، و ای رحمت بیکران، وعده حق و باطل».

این مسئول تصریح کرد: منتظران آغاز حیات انسانی واقعی بشر می دانند که با آمدن و پیش از آمدن بشر برای رسیدن به شاهراه زندگی سفر می کند و شاهراه زندگی دوران مهدویت و ظهور حضرت است. مهدی (عج) و حیات اساسی و زندگی مطلوب انسان از آنجا آغاز می شود و بشریت جدید در مسیر درست قرار می گیرد و به هدف خلقت می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: منتظران تحقق این وعده الهی همیشه امیدوار و دلبسته هستند و منتظران فرج همیشه امید به گشایش دارند و دچار ناامیدی نمی شوند آینده را روشن ببینند. و من معتقدم که گشایش در رنج عمومی بشر رخ خواهد داد.”

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نام و یاد امام زمان (عج) پیوسته به کسانی که منتظر قیام حق و عدالت در پایان این شب ظلمانی هستند و عده ای نوید می دهد. گاهی امواج غلیظ تاریکی و ظلم را می‌بینند، تماشا می‌کنند، ناامید می‌شوند، در حالی که یاد امام زمان القا می‌کند که خورشید طلوع می‌کند، روز می‌آید و این اعتقاد است که انتظار امام زمان (عج) به ما می‌آموزد.

وی گفت: جهت گیری، سبک زندگی و کار منتظران امام زمان(عج) در راستای حکومت این امام زمان(عج) است و تلاش می کنند با فساد مبارزه کنند و مدیریت عدالت و تجلی عدالت خداوند امام زمان(عج) است. ) .

این مسئول گفت: بزرگترین ویژگی حکومت امام زمان(عج) عدالت است که در دعاها، عبادات و داستان ها بسیار به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی ادامه داد: این گونه منتظران از ارزش ها، میهن اسلامی و پرچم برافراشته اسلام دفاع می کنند و چنین فردی می تواند ادعا کند که اگر امام زمان بیاید در خطر پشت سر او می رود. که در برابر خطر، انحرافات فربه و شیرین دنیا را از دست می دهند و زانوهایشان سست می شود، نمی توان آنها را منتظر امام زمان (عج) دانست.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: سیره منتظران امام زمان (عج) به گونه ای است که همواره به این فکر می کنند که زمینه تحقق وعده الهی را فراهم کنند و خود را اصلاح و اصلاح کنند. جامعه و مدام هوشیار هستند. ; منتظر ماندن یعنی پیوسته «آماده» بودن برای لشکر امام زمان، منجی بزرگی که می خواهد با همه مراکز قدرت و فساد بین المللی مبارزه کند.

فرمود: منتظران پیش از ظهور وعده های مهدی; آنها به دنبال آسایش و آسایش نیستند و دائماً در حال مبارزه هستند. داستان های «الله لاتمهسین» و «الله لاتگربلان» می گویند که شما سخت آزمایش و غربال شده اید و قبل از ظهور وعده های مهدی در میدان های مجاهدین، افراد پاکی مورد آزمایش قرار گرفته اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: خادمان راستین موعود مهدی، انقلاب اسلامی ایران را همراهی می کنند و با پیروزی ملت ایران زمینه ظهور آن فراهم می شود و امروز مسیر تاریخ، مسیر ظلم و ستم است. این راه سلطه و سلطه است; برخی در جهان مسلط هستند و برخی دیگر مسلط هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با اشاره به مطالب فوق خاطرنشان کرد: اگر حرف ملت ایران پیش برود و به سر موعود برسد; آن وقت مسیر تاریخ تغییر می کند و زمینه برای ظهور ولی عصر (عج) فراهم می شود و جهان وارد مرحله جدیدی می شود و این بستگی به شناخت و عزم امروز ملت ایران دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید